Θα έπρεπε να το περιμένουμε να συμβεί κι αυτό κάποια στιγμή. Ύστερα από ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα της σεζόν είχαμε αντιληφθεί ότι σε ρυθμίσεις αγώνα η SF70H με τον Sebastian Vettel στο τιμόνι αποτελούσαν τον κορυφαίο συνδυασμό στο grid…
Πλέον η Ferrari πήγε ένα βήμα παραπέρα καθώς όχι μόνο έσπασε το σερί των 18 συνεχόμενων poles της Mercedes αλλά επιβεβαίωσε, με την εντυπωσιακή 2η θέση του Raikkonen, πώς διαθέτει για αυτό το Σαββατοκύριακο το κορυφαίο πακέτο και σε ρυθμίσεις δοκιμών. Και όλα αυτά σε μια πίστα στην οποία μέχρι και πέρσι πάσχιζε να επιβληθεί της Williams! Ο Bottas στην 3η θέση ήταν ο μόνος που κινήθηκε κοντά στο ρυθμό των Ferrari ενώ ο Hamilton δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο των κατατακτήριων δοκιμών να γίνει απειλητικός.
Το Q1 ξεκίνησε και η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα που χρησιμοποίησε την πιο σκληρή από τις δύο γόμες πετυχαίνοντας, μάλιστα, χρόνους που απείχαν μόλις 3 δέκατα από τη Mercedes του Bottas που βρέθηκε στην πρώτη θέση. Δεύτερος ήταν ο Hamilton με εμφανή όμως τα προβλήματα χειρισμού της WO8 στο δεύτερο και κυρίως στον τρίτο τομέα. Εκεί φαινόταν πώς η Mercedes δυσκολευόταν, ιδίως κατά το φρενάρισμα στις πολλές στροφές 90 μοιρών που βρίσκονται στους δύο αυτούς τομείς. Σημαντική ήταν και η αποσταθεροποίηση της κατά το πέρασμα πάνω από τα κερμπ ενώ αντιθέτως οι δύο Ferrari φαίνονταν να μεταφέρουν το βάρος τους πολύ ομαλά τόσο στον διαμήκη άξονα κατά το φρενάρισμα όσο και εγκάρσια στην είσοδο της στροφής.
Στο Q2 ο Bottas φάνηκε να αντιμετωπίζει καλύτερα τα προβλήματα ευστάθειας της Mercedes πετυχαίνοντας μάλιστα τους καλύτερους χρόνους στους τομείς 2 και 3. Οι Ferrari φάνηκαν να μένουν πίσω με τον Raikkonen 4 δέκατα πίσω στη δεύτερη θέση. Ο Massa ήταν ταχύτερος από τις δύο Red Bull ενώ ο Hulkenberg οδηγώντας για άλλη μια φορά εκπληκτικά στα δοκιμαστικά κατάφερε να μπει ανάμεσά τους. Εκτός Q3 έμειναν οι δύο Toro Rosso, ο Stroll (του οποίου οι πολλές και νευρικές κινήσεις πίσω από το τιμόνι δείχνουν ότι ακόμη μαθαίνει πώς οδηγούνται τα μονοθέσια της F1) και οι Magnussen και Alonso.