Νέος ντίζελ στα 1.500 κ.εκ. για το Peugeot 308

Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot περνά από ένα διακριτικό facelift και παράλληλα αναβαθμίζεται η γκάμα των κινητήρων και με ένα νέο ντίζελ…

Στη δημοσιότητα έδωσε η Peugeot τα πρώτα στοιχεία για το ανανεωμένο 308, το οποίο οπτικά ξεχωρίζει κυρίως από την πιο εμφατική του μάσκα με το χρωμιωμένο περίγραμμα, την πιο τονισμένη αναγραφή του ονόματος της μάρκας, το επανασχεδιασμένο καπό και τους προφυλακτήρες, καθώς και τα στάνταρ LED φώτα ημέρας σε όλες του τις εκδόσεις.

Στο εσωτερικό το i-Cockpit της γαλλικής εταιρείας εμπλουτίζεται με μια νέας γενιάς οθόνη αφής, ενώ υπάρχουν αναβαθμισμένες δυνατότητες διασύνδεσης με smartphones, πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης (όπως αυτό του Peugeot 3008), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατη απεικόνιση.

Από πλευράς κινητήρων ο BlueHDi 180 S&S των 2.000 κυβικών συνδυάζεται πλέον στάνταρ με ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της Aisin. Παράλληλα το ανανεωμένο 308 θα είναι το πρώτο μοντέλο της PSA που θα κινείται από το νέο πετρελαιοκινητήρα BlueHDi 130 S&S των 1.500 κ.εκ., που διαθέτει μεταξύ άλλων και νέας σχεδίασης, πατενταρισμένο θάλαμο καύσης (φαίνεται στην κάτω εικόνα με τον σκούρο φόντο).

Ανανεωμένος είναι και ο 3-κύλινδρος βενζίνης Pure Tech 130 S&S (φαίνεται στην παρακάτω εικόνα με το γκρί φόντο), που θα διαθέτει μεταξύ άλλων και φίλτρο σωματιδίων (όπως και ο VW TSI), ενώ όλοι οι κινητήρες είναι προσαρμοσμένοι στις προδιαγραφές Euro 6c.

Αλήθειες και ψέματα για τα ντίζελ αυτοκίνητα [blog]

Exit mobile version