H απολύτως κορυφαία έκδοση δρόμου της 911 μέχρι σήμερα, σκοπεύει να γυρίζει για πλάκα κάτω από τα 7 λεπτά στο Nurburgring…
Θέλετε και άλλα; Η 911 GT2 RS (πλέον θα βγαίνει μόνο ως RS) θα εφοδιάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο PDK, 7 σχέσεων, προφανώς ενισχυμένο και με αρκετές διαφοροποιήσεις, για την περίσταση. Για τη μετάδοση της κίνησης πίσω έχει προστεθεί και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Αναφορικά με τις αναρτήσεις, για να μπορούν να διαχειριστούν τις δυνάμεις που αναπτύσσονται, θα είναι δύο φορές πιο σφιχτές από αυτές της 911 GT3 RS! Αντίστοιχα και οι ζάντες θα είναι μαγνησίου, με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, διαστάσεων 265/35 R20 εμπρός και 325/30R21 πίσω.
Αν τώρα υπάρξει άνθρωπος που θελήσει κάτι παραπάνω, υπάρχει και το -κλασικό πια- πακέτο Weissach, που κατορθώνει να ρίξει περαιτέρω το βάρος από την περιοχή των 1.500 κιλών. Χρησιμοποιώντας roll cage από τιτάνιο, ανθρακονήματα σε πολλά σημεία του αμαξώματος, όπως η οροφή, τζάμια από gorilla glass και εξοβελίζοντας στο πυρ το εξώτερο οτιδήποτε προσθέτει βάρος, όπως ηχοσύστημα, κλιματισμός κ.λπ.
Υπομονή λοιπόν μέχρι την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, το φθινόπωρο, στην Φρανκφούρτη. Οι λίγοι, τυχεροί, αγοραστές θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους προς το τέλος της χρονιάς. Οι υπόλοιποι μπορούμε κάλλιστα να το φανταζόμαστε, όπως και τόσα άλλα, άλλωστε…