Πρόκειται για το πρώτο ελαφρύ ηλεκτροκίνητο παραγωγής φορτηγό του κόσμου που έχει πει σε μαζική παραγωγή…
Οι συσσωρευτές του είναι 6 συστοιχίες ιόντων λιθίου, η κάθε μια από τις οποίες είναι 420 V και χωρητικότητας 13,8 kWh, ενώ σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας τα λειτουργικά έξοδα μειώνονται κατά 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα σε σχέση με ένα συμβατικό φορτηγό.
Η Fuso πάντως έχει μια αρκετά μεγάλη παράδοση στα εναλλακτικά συστήματα πρόωσης. Το 2006 είχε παρουσιάσει το Canter Eco Hybrid, η δεύτερη γενιά του οποίου εμφανίστηκε το 2012, ενώ στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2010 είχε παρουσιάσει το αρχικό πρωτότυπο του ηλεκρικού Canter e-Cell. To 2014 ξεκίνησε η προ- παραγωγή του ενώ το 2016 η κανονική κατασκευή του eCanter.