Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος θριαμβευτής στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, χάρη σε μια αψεγάδιαστη εμφάνιση…
Για τον Vettel και τη Ferrari δε θα μπορούσε να υπάρξει χειρότερη εξέλιξη από τη σημερινή και χρειάζονται πια εκτός από μεγάλες εμφανίσεις και ατυχίες των αντιπάλων τους ώστε να καλύψουν τους 28 και 98 βαθμούς που τους χωρίζουν από Hamilton και Mercedes αντίστοιχα. Ο Bottas τερμάτισε στην 3η θέση μπροστά από τον εκπληκτικό Sainz με τους Perez, Palmer, Vandoorne, Stroll, Grosjean και Ocon να συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα ενός αγώνα στον οποίον είχαμε 8 εγκαταλείψεις!
Με τις δύο Ferrari εκατέρωθεν της RB13 να κλείνουν συνεχώς προς το μέρος του Verstappen ο χώρος του οδηγού της Red Bull συρρικνωνόταν επικίνδυνα. Προσπάθησε να επιβραδύνει και να αποφύγει τον Vettel αλλά όπως ήταν επόμενο ακούμπησε τον Raikkonen ο οποίος τον είχε ήδη προσπεράσει και πήγαινε για την πρωτοπορία. Η επαφή έστειλε τον Φιλανδό κατευθείαν στο αριστερό ψυγείο του Vettel ενώ στο μονοθέσιο του Raikkonen κατέρρευσε ο δεξιός βραχίονας της εμπρός ανάρτησης. Ζημιά είχε υποστεί και η αριστερή εμπρός ανάρτηση του Verstappen αλλά αυτό θα ήταν το μικρότερο από τα προβλήματά του. Καθώς ενημέρωνε την ομάδα του πριν(!) το φρενάρισμα για την πρώτη στροφή, η εκτός ελέγχου SF70H του Raikkonen ήρθε να τον βγάλει οριστικά εκτός αγώνα, ενώ ο Ολλανδός θα «μάζευε» και τον Alonso ο οποίος είχε εκκινήσει εκπληκτικά έχοντας στρίψει τρίτος μετά την πρώτη ευθεία!
Το Safety car θα έβγαινε αμέσως και θα αποχωρούσε στο τέλος του 4ου γύρου. Στην κορυφή ο Hamilton οδηγούσε φανταστικά ξεμακραίνοντας από τον Ricciardo, χάρη σε συνεχόμενους ταχύτερους γύρους. Η διαφορά τους θα έφτανε μέχρι και τα 5,2 δευτερόλεπτα στον 11ο γύρο. όταν ο Kvyat θα έχανε τα φρένα στην στροφή 7 φέρνοντας για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τότε η πλειονότητα των οδηγών μπήκε για αλλαγή ελαστικών σε φρέσκα intermediates (μεταξύ αυτών και ο Ricciardo) εν αντιθέσει με τη Mercedes που κράτησε τους Hamilton-Bottas έξω.
Στον 25ο γύρο οι Magnussen και Massa (που είχαν επιδοθεί σε μία εκπληκτική μονομαχία λίγους γύρους πριν) πέρασαν στα ultra soft της Pirelli. Μετά από δύο γύρους μειωμένης πρόσφυσης τα slick βρέθηκαν στην κατάλληλη θερμοκρασία και οι χρόνοι που σημείωναν οι δύο οδηγοί ήταν καλύτεροι των πρωτοπόρων. Ήταν η ώρα και για το υπόλοιπο grid να περάσει στα στεγνά ελαστικά.
Η πλειονότητα πέρασε στα ultra soft εκτός από τους Sainz (super soft) και Ericsson (soft). Ο Ricciardo, μάλιστα, άλλαξε δύο γύρους νωρίτερα από τον Hamilton, αλλά ακόμη κι έτσι ο Βρετανός συνέχισε να είναι κυρίαρχος. Η Mercedes με το νούμερο 44 συνέχισε να απομακρύνεται, ο Βρετανός συνέχισε να σημειώνει εκπληκτικούς γύρους και η κυριαρχία της Red Bull επί της Mercedes στο στεγνό κατά τις δύο προηγούμενες ημέρες έμοιαζε πλέον μακρινή ανάμνηση. Στον 39ο γύρο ο Hulkenberg (ο οποίος μέχρι εκείνο το σημείο έκανε μεγάλο αγώνα) θα έμπαινε στα pits για να συμπληρώσουν υγρά στο υδραυλικό κύκλωμα της Renault χάνοντας μια πολύτιμη 4η θέση ενώ την ίδια στιγμή ο Ericsson θα έχανε τη Sauber στο χειρότερο δυνατό σημείο βγάζοντας για τρίτη φορά το Safety car.
Με τον χρόνο να μετράει αντίστροφα και πολλούς να περιμένουν τον Ricciardo να επωφεληθεί από αυτό το αναπάντεχο δώρο όλα έδειχναν προς μια μεγάλη τελική μονομαχία. Ο Hamilton, όμως, φρόντισε για άλλη μια φορά να διαψεύσει τις όποιες ελπίδες των αντιπάλων του. Απλώς εξαφανίστηκε στον ορίζοντα, πήρε την 7η νίκη του φέτος (έχει κερδίσει τους μισούς αγώνες πλέον) και έκανε ένα πολύ μεγάλο βήμα για τον τίτλο του 2017. Ήταν ένα master class ταχύτητας, στρατηγικής και αντοχής από τον Βρετανό, ενώ και η ομάδα του δεν τον απογοήτευσε σε κανένα σημείο του αγώνα. Άξια αναφοράς η φοβερή 4η θέση του Carlos Sainz, του μόνου άλλου πιλότου μαζί με τους Hamilton και Hulkenberg που οδήγησε το ίδιο εκπληκτικά σε βρεγμένο, μεικτό και στεγνό οδόστρωμα. Τα πρωταθλήματα κερδίζονται τις Κυριακές…
Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα, επόμενος αγώνας στην Μαλαισία (1 Οκτωβρίου).
