Δείτε πως λειτουργεί ο νέος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας της Ford [vid]
Nίκος Ι. Mαρινόπουλος
Στα επόμενα χρόνια το ποσοστό των diesel μπορεί να περιορισθεί αλλά θα συνεχίσουν να υπάρχουν ως κινητήρες, ειδικά σε μεγάλου όγκου αυτοκίνητα…
Το ντίζελ δεν θα πεθάνει και οι κατασκευαστές συνεχίζουν να εξελίσσουν νέα μοτέρ σε αντίθεση με τα όσα γράφουν μερικοί άσχετοι και σχετικοί φωστήρες. Τώρα, εδώ μπορείτε να δείτε τα νέα σύνολα EcoBlue γενιάς που περιλαμβάνει νέους δίλιτρους diesel που θα τοποθετηθούν αρχικά στα Ford Transit και Transit Custom (αντικαθιστώντας τα πιο παλιά σύνολα των 2.200 κ.εκ.).
Σταδιακά τα μοτέρ αυτά θα περάσουν και στα επιβατικά Ford, όπου στα τελευταία η ισχύς θα φτάνει μέχρι και τους 240 ίππους. Στη γκάμα θα προστεθεί και μια EcoBlue έκδοση 1.500 κ.εκ. με ισχύ στα 125 άλογα με το εν λόγω μοτέρ να κάνει ντεμπούτο στο EcoSport το 2018 και αργότερα να περνά στα περισσότερα μοντέλα της Ford. Την μείωση της εκπομπής NOx θα διαχειρίζεται καταλυτικό σύστημα SCR με ψεκασμό ουρίας (AdBlue).
Αξιοσημείωτο είναι πως στις εκδοχές των μοτέρ με το μονό turbo ο στροβιλοσυμπιεστής είναι κατασκευασμένος από ένα υλικό που ονομάζεται Inconel και ως βασικό συστατικό του έχει το νικέλιο. Πρόκειται για ένα υλικό που χρησιμοποιείται και στα μονοθέσια της F1, καθώς είναι εξαιρετικά ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.