SMS

Δείτε πως λειτουργεί ο νέος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας της Ford [vid]

Στα επόμενα χρόνια το ποσοστό των diesel μπορεί να περιορισθεί αλλά θα συνεχίσουν να υπάρχουν ως κινητήρες, ειδικά σε μεγάλου όγκου αυτοκίνητα…

Το ντίζελ δεν θα πεθάνει και οι κατασκευαστές συνεχίζουν να εξελίσσουν νέα μοτέρ σε αντίθεση με τα όσα γράφουν μερικοί άσχετοι και σχετικοί φωστήρες. Τώρα, εδώ μπορείτε να δείτε τα νέα σύνολα EcoBlue γενιάς που περιλαμβάνει νέους δίλιτρους diesel που θα τοποθετηθούν αρχικά στα Ford Transit και Transit Custom (αντικαθιστώντας τα πιο παλιά σύνολα των 2.200 κ.εκ.).

Σταδιακά τα μοτέρ αυτά θα περάσουν και στα επιβατικά Ford, όπου στα τελευταία η ισχύς θα φτάνει μέχρι και τους 240 ίππους. Στη γκάμα θα προστεθεί και μια EcoBlue έκδοση 1.500 κ.εκ. με ισχύ στα 125 άλογα με το εν λόγω μοτέρ να κάνει ντεμπούτο στο EcoSport το 2018 και αργότερα να περνά στα περισσότερα μοντέλα της Ford. Την μείωση της εκπομπής NOx θα διαχειρίζεται καταλυτικό σύστημα SCR με ψεκασμό ουρίας (AdBlue).

Αξιοσημείωτο είναι πως στις εκδοχές των μοτέρ με το μονό turbo ο στροβιλοσυμπιεστής είναι κατασκευασμένος από ένα υλικό που ονομάζεται Inconel και ως βασικό συστατικό του έχει το νικέλιο. Πρόκειται για ένα υλικό που χρησιμοποιείται και στα μονοθέσια της F1, καθώς είναι εξαιρετικά ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!