Στο μέλλον ο τρόπος με τον οποίο πωλούνται ή αν θέλετε αγοράζουμε αυτοκίνητα αναμένεται να αλλάξει σημαντικά…
Όταν η VW ανακοινώνει πως σκοπεύει να μειώσει το δίκτυο των επίσημων σημείων πώλησής της και να τα αντικαταστήσει με online υπηρεσίες, αυτή είναι μία είδηση που δεν πρέπει να περνά στα ψιλά. Αντιθέτως δείχνει το μέλλον και τον τρόπο με τον οποίο θα πωλούνται τα αυτοκίνητα στα επόμενα χρόνια με στόχο οι κατασκευαστές να μειώσουν δραστικά το λειτουργικό τους κόστος. Και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι κόστος έχει μία αντιπροσωπεία, ειδικά αν πρόκειται για κάθετη εγκατάσταση.
Όπως διαφαίνεται ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει στην διάθεση του όλα τα «εργαλεία» (π.χ. configurator κ.α.) ώστε να επιλέξει το χρώμα του αυτοκινήτου του, να δει εικονικά το εσωτερικό και να παίξει με τις διαστάσεις και τους χώρους. Φυσικά η online αγορά ενός αυτοκινήτου δεν θα είναι τόσο απλή όσο ακούγεται, αλλά πολλά έχουν να αλλάξουν. Φανταστείτε κάτι ανάλογο σα να αγοράζετε κάποιο ρούχο ή ηλεκτρονική συσκευή από ένα e-shop. Μάλιστα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξάνονται συνεχώς αφού ξεπερνιόνται σταδιακά κλασικοί ενδοιασμοί όπως «αν δεν το φορέσω δεν το αγοράζω». Και στην περίπτωση του αυτοκινήτου μην μου πείτε πως όλοι όσοι αγοράζουν νέο αυτοκίνητο το έχουν κάνει και test-drive…