Γιατί το Honda Civic Type R έχει ελάχιστο torque steer; [vid]

Ένα από τα πιο ενοχλητικά χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει ένα δυνατό προσθιοκίνητο είναι το τράβηγμα του τιμονιού δεξιά-αριστερά με ταυτόχρονο σπινάρισμα κατά την βίαιη επιτάχυνση…

Μία κατάσταση που περιγράφεται από το περίφημο torque steering και που άρχισε να γίνεται έντονο όσο με τα χρόνια τα άλογα στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα ανέβαιναν. Από τους πρώτους κατασκευαστές που ασχολήθηκαν με τον περιορισμό του «ψαρέματος» του τιμονιού ήταν η Renault με τα πρώτα RS, η Ford με το RevoKnuckle και μετέπειτα η Opel με το Hiperstrut.

Στο βίντεο θα δείτε το Engineering Explained να αναλύει τον περιορισμό του torque steer που σε γενικές γραμμές έχει υιοθετηθεί η ίδια λύση (το τρικ του «διπλού άξονα» ή dual axis, κατά την Honda, η με μετατόπιση off-set του βασιλικού πείρου) όπως στο προηγούμενο Civic Type R.

Exit mobile version