Γιατί το Honda Civic Type R έχει ελάχιστο torque steer; [vid]
Nίκος Ι. Mαρινόπουλος
Ένα από τα πιο ενοχλητικά χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει ένα δυνατό προσθιοκίνητο είναι το τράβηγμα του τιμονιού δεξιά-αριστερά με ταυτόχρονο σπινάρισμα κατά την βίαιη επιτάχυνση…
Μία κατάσταση που περιγράφεται από το περίφημο torque steering και που άρχισε να γίνεται έντονο όσο με τα χρόνια τα άλογα στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα ανέβαιναν. Από τους πρώτους κατασκευαστές που ασχολήθηκαν με τον περιορισμό του «ψαρέματος» του τιμονιού ήταν η Renault με τα πρώτα RS, η Ford με το RevoKnuckle και μετέπειτα η Opel με το Hiperstrut.
Στο βίντεο θα δείτε το Engineering Explained να αναλύει τον περιορισμό του torque steer που σε γενικές γραμμές έχει υιοθετηθεί η ίδια λύση (το τρικ του «διπλού άξονα» ή dual axis, κατά την Honda, η με μετατόπιση off-set του βασιλικού πείρου) όπως στο προηγούμενο Civic Type R.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.