Πως λειτουργεί η ανάρτηση του Ford GT; [vid]

Το Ford GT διαθέτει μια σειρά από πέντε προγράμματα/προφίλ οδήγησης με το πιο σοφιστικέ να είναι το Track που προορίζεται για χρήση στην πίστα.

Ουσιαστικά η διαφορά του από το Sport έχει να κάνει με την μικρή απόσταση του αμαξώματος από το οδόστρωμα. Όταν ο μοχλός του κιβωτίου είναι στη θέση park, η επιλογή αυτού του προφίλ ενεργοποιεί ένα υδραυλικό σύστημα που μειώνει το ύψος της ανάρτησης κατά 50 χιλιοστά και το κάτω μέρος του Ford GT το χωρίζουν μόλις 70 χλστ. από το οδόστρωμα (από τα 120 στο νορμάλ).

Η σκληρότητα των ελατηρίων αυξάνεται και η απόσβεση των αμορτισέρ ρυθμίζεται στο σκληρότερο σετάρισμα. Η πίσω Πτέρυγα – που στην άκρη της διαθέτει Gurney flap – εκτείνεται και τα αεροδυναμικά ανοίγματα μπροστά κλείνουν για μέγιστη αεροδυναμική πίεση. Όλα αυτά συμβαίνουν σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα. Δείτε το βίντεο του Engineering Explained και θα καταλάβετε.

Γιατί το Ford GT έχει υδραυλικό τιμόνι;

Exit mobile version