NEA

Γιατί το Ford GT έχει υδραυλικό τιμόνι;

The Ford GT Will Have Hydraulic Steering

Η ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση μπορεί να έχει βελτιωθεί σημαντικά, αλλά όπως διατείνονται αρκετοί κανένα τιμόνι δεν προσφέρει την αίσθηση όπως ένα υδραυλικό…

Η ελαφρύτερη, απλούστερη και οικονομικότερη λειτουργία των συστημάτων διεύθυνσης με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα, εις βάρος όμως μίας κάπως τεχνητής αίσθησης που φτάνει στα χέρια του οδηγού. Φυσικά, τα ηλεκτρομηχανικά τιμόνια έχουν βελτιωθεί σημαντικά (ποιος δεν θυμάται τον πρωτοστάτη του είδους Fiat Punto με την τεχνητή αίσθηση και το city;) και έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που να έχουν εφάμιλλη ακρίβεια, αίσθηση και «βάρος».

Παρά ταύτα ο λόγος που το τιμόνι του Ford GT είναι υδραυλικό είναι η κοινή υδραυλική αντλία που χρησιμοποιείται: α) για την ρυθμιζόμενη ανάρτηση που στο πρόγραμμα Track μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ., και β) στην ενεργητική πίσω πτέρυγα!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!