Το Renault Megane RS Trophy επιστρέφει στο Ring!

Και, φυσικά, δεν πάει απλά να γράψει ένα γρήγορο χρόνο. Πρόθεση της Renault είναι να ξαναπάρει τα σκήπτρα του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου, από το Honda Civic Type-R.

Το συγκεκριμένο ρεκόρ άνηκε και παλαιότερα στους Γάλλους. Με τόσους μνηστήρες όμως, όπως τα Seat Leon, VW Golf και Honda Civic, ο τίτλος του ταχύτερου προσθιοκίνητου στο Nurburgring έχει αλλάξει αρκετές φορές χέρια μέσα στην τελευταία δεκαετία. Πρόσφατα ένα καμουφλαρισμένο Megane RS Trophy εθεάθη να γυρνάει στην πράσινη κόλαση, να γυρνά σε γρήγορους ρυθμούς. Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο -που φοράει τον ίδιο κινητήρα 280 ίππων με την Alpine A110- δείχνει σαφώς πιο άγριο. Και, πιθανά, είναι και ισχυρότερο, με ιπποδύναμη που ξεπερνάει τους 300 ίππους. Τώρα αν θα προσφέρεται μόνο με το νέο DTC κιβώτιο ή θα υπάρχει και η εναλλακτική ενός μηχανικού κιβωτίου, αυτό δεν το γνωρίζει κανείς.

Αναφορές κάνουν λόγο για ένα ακόμα πιο άκαμπτο πλαίσιο, πιο σκληρές αναρτήσεις, μεγαλύτερους τροχούς και φρένα, ένα νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και διάφορα άλλα καλούδια. Όσο για το αεροδυναμικό πακέτο που φέρει, θα αυξάνει την αρνητική άντωση, περνώντας παράλληλα περισσότερο αέρα στον κινητήρα για τις ανάγκες της ψύξης. Η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει εντός του 2018, οπότε λίγο αργότερα θα πρέπει να αναμένουμε και εξελίξεις, αναφορικά με το ρεκόρ στο ring. Ενδεικτικά, ο καλύτερος χρόνος του προηγούμενου Megane RS 275 Trophy-R, το 2014 ήταν 7:54.36, τη στιγμή που το υπάρχον ρεκόρ κατέχει το type-R, με 7:43.8 λεπτά.

Exit mobile version