NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Honda Civic Type-R, ο νέος βασιλιάς του Ring! [vid]

Ρίχνοντας το χρόνο του προκατόχου του κατά 7 ολόκληρα δευτερόλεπτα (!) το νέο Type-R αφήνει πίσω του τα υπόλοιπα hot-hatch, να παλεύουν για τη δεύτερη θέση…

Εντάξει, με την εμμονή, τις ικανότητες της Honda και την άτυπη κόντρα μεταξύ των εταιριών για κυριαρχία σε αυτή που πολλοί θεωρούν ως την πιο «αντρική» πίστα στον πλανήτη, η συγκεκριμένη είδηση κάθε άλλο παρά σκάει ως κεραυνός εν αιθρία. Όλοι γνωρίζαν πως το νέο Type-R θα ήταν πολύ γρήγορο. Το πραγματικό ερώτημα ήταν πόσο. Και η απάντηση ήρθε με ένα εντυπωσιακό 7:43,08, που εκτοπίζει από την κορυφή το VW Golf GTI κατά 3 ολόκληρα δευτερόλεπτα! Ενδεικτικά, το πρώτης γενιάς Audi R8 V10 5.2 FSI, γύρναγε μέσα στο Nurburgring στα 7:44 δλ…

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδήγησαν τους Ιάπωνες σε αυτή την επιτυχία. Πέρα από την ελαφρά αύξηση της ισχύος, που πλέον ανέρχεται στους 320 ίππους, σημαντικό ρόλο έπαιξε η ενισχυμένη δομή του πλαισίου, η πιο απόλυτη ρύθμιση των αναρτήσεων και η αύξηση των μετατροχίων, που έδωσαν στο στο νέο Type R έναν πιο σπορ χαρακτήρα. Ολα αυτά οδήγησαν στη δημιουργία ενός «φονέα γιγάντων» μέσα στην πίστα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μηχανικοί της Honda ήταν ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ο,τι αφορά στην καταγραφή του ρεκόρ, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο αμφισβήτησης. Εφοδίασαν το συγκεκριμένο αμάξι με ένα roll gage, το οποίο όμως δεν βελτίωνε περαιτέρω την ακαμψία του πλαισίου παρά μόνο εξασφάλιζε την προστασία του οδηγού. Μάλιστα, για να ισορροπήσουν το επιπλέον βάρος, αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα και το infotainment. Σε ο,τι αφορά στα ελαστικά, χρησιμοποιήθηκαν μη αγωνιστικά ελαστικά, ειδικά όμως για χρήση σε πίστα.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί μία δήλωση ενός υπευθύνου της εταιρίας, αναφορικά με το νέο αυτό κατόρθωμα. «Οι οδηγοί, τυπικά, εισέρχονται στη στροφή μετά τη Metzgesfeld με περίπου 150 χλμ./ώρα. Ακόμα και σε αυτή τη μέτριας ταχύτητας στροφή, η ταχύτητα είναι περίπου 10 χλμ./ώρα υψηλότερη, χάρη στην εξαιρετική σταθερότητα του νέου Type-R. Έτσι, με βελτιωμένη απόδοση στις στροφές, μπορούμε να αυξήσουμε τη μέση ταχύτητα του γύρου, βοηθώντας το αυτοκίνητο να επιτύχει έναν πολύ πιο γρήγορο γύρο».

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button