Μετά την αποκάλυψη των φωτογραφιών, ήρθε η ώρα η Suzuki να δώσει και επίσημα διάφορα στοιχεία γύρω από το νέο της 4Χ4.
Το πάτωμα του αυτοκινήτου παραμένει ως έχει, ένα πλαίσιο τύπου σκάλας, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη στρεπτική ακαμψία και αντοχή. Η κίνηση μεταδίδεται υπό φυσιολογικές συνθήκες πίσω, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να εμπλέξει και τον μπροστινό άξονα, καθώς επίσης έχει στη διάθεσή του και ένα κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων (κοντά). Για την καλύτερη εκτός δρόμου κίνηση η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, στις 37, 28 και 47 μοίρες ανάλογα, είναι εξαιρετικές.