Η γερμανική εταιρία παρουσιάζει την GLE, το μεγαλύτερο SUV της γκάμας, που συνεχίζει μία πορεία 21 ετών από τότε που παρουσιάστηκε η M-Class.
Στο Παρίσι θα παρουσιαστεί η νέα 4η γενιά GLE με το εμπορικό της λανσάρισμα να ξεκινά αρχές 2019 και αργότερα να εμφανίζεται και η GLE Coupe. Η νέα γενιά GLE βασίζεται στην πλατφόρμα MHA (Modular High Architecture) που χρησιμοποιείται ήδη στις C-Class, E-Class και S-Class. Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο έχει μία πιο αρμονική άποψη που ευθυγραμμίζεται με εκείνη της GLC και με σήμα κατατεθέν την εμφατική μάσκα. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 8 εκατοστά φτάνοντας τα 2,995 μέτρα ώστε να χωρά προαιρετικά και 3η σειρά καθισμάτων (κάτι νέο στην GLE). Στην πενταθέσια διάταξη το πορτμπαγκάζ προσφέρει μέχρι και 825 λίτρα, ενώ όταν πέσουν οι πλάτες των μεσαίων καθισμάτων η πρακτικότητα ανέρχεται στα 2.055 λίτρα.
Στην αρχή ο αντίπαλος της BMW X5 θα προσφέρεται στην mild hybrid έκδοση (με μίζα/γεννήτρια 22 ίππων και 250 Nm) GLE 450 με το νέο τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά με 367 ίππους και 500 Nm ροπής. Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V διασφαλίζει την πιο εύκολη λειτουργία της προαιρετικής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης E-Active Body Control (EABC), η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των χαρακτηριστικών απόσβεσης ελατηρίου και αμορτισέρ σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Στην πορεία θα λανσαριστούν και άλλες εκδόσεις, από τις βασικές βενζίνης και turbo-diesel στα 2.000 κ.εκ. έως μία plug-in υβριδική και την κορυφαία GLE 63.
18C0625_040
18C0625_041
18C0625_045
18C0625_051
18C0625_054
18C0625_070
18C0625_083
18C0625_085
18C0625_102
18C0625_105
18C0625_117
18C0625_118
18C0625_124
18C0625_137
18C0625_143
18C0625_146
18C0625_152
18C0625_154
18C0625_181
18C0625_182
18C0625_188
18C0625_198
18C0625_204
18C0625_234
18C0625_249
18C0625_251
18C0625_300
18C0625_308
18C0685_001
18C0685_002
18C0685_006
18C0685_007
18C0685_008
18C0685_009
18C0685_014
18C0685_016
18C0685_017
18C0685_018
18C0685_019
18C0685_020
18C0625_003
18C0625_007
18C0625_008
18C0625_011
18C0625_033
18C0625_039