Με την παρουσίαση της νέας οικογένειας Turbo βενζινοκινητήρων FireFly, η FCA δημιούργησε το πιο προηγμένο μηχανικό σύνολο της κατηγορίας για τα μοντέλα Fiat και Jeep.
Στην περίπτωση του νέου Turbo βενζινοκινητήρα FireFly που παρουσιάστηκε στα νέα Fiat 500Χ και Jeep Renegade, οι μηχανικοί της FCA χρησιμοποίησαν, τόσο δοκιμασμένες λύσεις του ομίλου, όσο και νέες τεχνολογίες, δημιουργώντας τον πλέον προηγμένο κινητήρα της κατηγορίας. Μια ματιά στα ενδότερα της νέας γενιάς κινητήρων αποκαλύπτει, τόσο τα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά, όσο και τα πλεονεκτήματα που αυτά προσφέρουν.
Έξυπνη αρχιτεκτονική = Χαμηλό βάρος και υψηλή αποδοτικότητα
Προηγμένο σύστημα τροφοδοσίας = Κορυφαία απόδοση και οικονομία καυσίμου
Σε συνδυασμό με την έξυπνη αρχιτεκτονική, το προηγμένο σύστημα τροφοδοσίας προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας (χαμηλή στάθμη θορύβου, απουσία κραδασμών, κτλ.) ακόμα και στην περίπτωση του 3κυλινδρου συνόλου. Το πρωτοποριακό σύστημα MultiAir (αποκλειστικότητα της FCA) εξελίχθηκε στην 3 γενιά του, προσφέροντας ακόμα υψηλότερη απόδοση μέσω της καλύτερης «αναπνοής» του κινητήρα.
Παράλληλα η χρήση αρκετών προηγμένων τεχνικών χαρακτηριστικών, όπως ο εξελιγμένος άμεσος ψεκασμός, ο στροβιλοσυμπιεστής (turbo) χαμηλής αδράνειας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακούφισης, κ.α., συνεισφέρουν στην αυξημένη απόδοση και την άνεση, αλλά και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.
Νέο λογισμικό και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ρύπων = Αξιοπιστία και φιλικότητα προς το περιβάλλον
Σχεδιαστική ευελιξία = Δυνατότητες μελλοντικών εξελίξεων
Στην αιχμή της τεχνολογίας
Η Fiat, στη μακρόχρονη ιστορία της έχει πρώτη εξελίξει μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα κινητήρων, ανοίγοντας το δρόμο για νέες τεχνολογίες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως για παράδειγμα:
- Variable Valve Timing (1960): Για πρώτη φορά η Fiat χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού σε αυτοκίνητο παραγωγής
- Common Rail (1997): Το πρωτοποριακό σύστημα που άλλαξε τα δεδομένα στους κινητήρες Diesel, παρουσιάστηκε από την Fiat.
- MultiJet (2003): Η Fiat πρωτοπορεί και πάλι στον τομέα των κινητήρων Diesel, με το MultiJet να προσφέρει πρωτόγνωρα επίπεδα απόδοσης και οικονομίας.
- MultiAir (2009): Με την παρουσίαση του συστήματος MultiAir, η Fiat δημιούργησε μια νέα φιλοσοφία για το σύστημα εισαγωγής των κινητήρων βενζίνης.
- TwinAir(2010): Με τον κινητήρα TwinAir, η Fiat, δημιουργεί τον πιο αποδοτικό 2κυλινδρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος κατακτά και το βραβείο Internation Engine of the Year το 2011.
- Turbo FireFly (2018): Με τη νέα οικογένεια FireFly, η φιλοσοφία του downsizing -της οποίας η Fiat υπήρξε πρωτοπόρος- μπαίνει σε μία νέα εποχή.