Διαθέσιμο το Nissan Qashqai με το νέο 1.300άρη των 140 ίππων

Το Nissan Qashqai , τώρα διαθέσιμο με έναν ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, που ενισχύει περαιτέρω τις επιδόσεις του.

Ο εξαιρετικής απόδοσης νέος 1.3 Turbo κινητήρας, ο οποίος διατίθεται σε δύο εκδόσεις: 140 PS / 240 Nm (από 20.490€) και 160 PS / 260 Nm (από 25.890€) αντίστοιχα, προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ειδικότερα, η έκδοση των 160 PS διατίθεται και σε συνδυασμό με ένα νέο, επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DCT (από 25.850€) όντας η πρώτη φορά που ένα τέτοιο σύστημα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα μοντέλο Nissan. H συγκεκριμένη έκδοση, παρέχει μια πιο σπορ και πιο άμεση δυναμική εμπειρία οδήγησης, βελτιωμένη απόδοση στην εκκίνηση από στάση, καθώς και βέλτιστη γραμμική απόδοση της ισχύος.

Οι τρεις αυτές εκδόσεις του κινητήρα 1,3 λίτρων, αντικαθιστούν άμεσα τους βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων με 115 PS (χειροκίνητου και CVT κιβωτίου) και 1,6 με 163 PS. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες και ανταποκρίνονται στο νέο πρότυπο εκπομπών Euro 6d-Temp. Παράλληλα με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, ο νέος κινητήρας προσφέρει μια πιο ομαλή απόκριση σε χαμηλές στροφές, πιο έντονη επιτάχυνση και πιο γρήγορους / ασφαλέστερους χειρισμούς κατά την προσπέραση.

Η βελτιωμένη απόδοση έρχεται χάρη σε μια θεμελιώδη αναδιαμόρφωση στον σχεδιασμό του κινητήρα, σε σύγκριση με τα προηγούμενα βενζινοκίνητα μηχανικά σύνολα. Έχει προστεθεί ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, ενώ στις βελτιώσεις περιλαμβάνεται το σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης, η μειωμένη τριβή και η βελτιστοποίηση του υπερσυμπιεστή. Προσφέρει επίσης μια πιο αθόρυβη εμπειρία στους επιβαίνοντες, λόγω της υψηλότερης ροπής στρέψης σε χαμηλές στροφές.

Αξιοσημείωτο είναι και το διάστημα τακτικής συντήρησης του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκταθεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ. Σε σύγκριση με τον απερχόμενο κινητήρα 1,2 λίτρων και 115 PS, το νέο μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων και 140PS, διαθέτει επιπλέον 25PS και ροπή 50Nm. Στο QASHQAI με τις ζάντες των 17 ιντσών, οι εκπομπές CO2 είναι 121 g/km (NEDC-BT), που είναι χαμηλότερες κατά 8 g/km (NEDC).

Σε ότι αφορά την σύγκριση με το απερχόμενο κινητήρα των  1.6 λίτρων και ισχύος 163PS, ο νέος κινητήρας των 1,3 λίτρων των 160PS, έχει μεν  λιγότερη ισχύ κατά 3PS, αλλά διαθέτει επιπλέον ροπή 20Nm. Στο QASHQAI με τις ζάντες των 17 ιντσών, οι εκπομπές CO2 είναι 121 g /km (NEDC-BT),  που είναι 13 g /km χαμηλότερα (NEDC).

NEDC-BT
140PS and 160PS MT
17 ιντσών ελαστικά 18ιντσών/19ιντσών ελαστικά
Κατανάλωση καυσίμου 5.3 l/100km 5.7 l/100km
Εκπομπές CO2 121 g/km 130 g/km

Κυλινδροκεφαλή

Επίστρωση χιτωνίων κυλίνδρων Plasma

Υπερσυμπιεστής (Turbo)

Σύστημα ψεκασμού

Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων με ζύγωθρα

Exit mobile version