Το ήπιο υβριδικό Range Rover Sport HST έχει ηλεκτρικό «κομπρέσορα»

Για τα μεγάλα SUV η υβριδοποίηση ή η προσθήκη υβριδικών εκδόσεων μοιάζει πλέον αναγκαία…

Στην περίπτωση του Range Rover HST ο εξακύλινδρος εν σειρά τρίλιτρος κινητήρας συνδυάζεται με ένα mild υβριδικό σύστημα 48V (με ιμάντα στην μίζα) και ανάκτηση ενέργειας με την συνολική ισχύ να φτάνει τα 400 άλογα και την ροπή στα 550 Nm. H διαδικασία των 0-96 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 225 χλμ./ώρα.

Στα υβριδικά της καθήκοντα η μπαταρία στέλνει ενέργεια και στον πρόσθετο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή (υπάρχει και υπερτροφοδότης καυσαερίων twin-scroll τύπου) για αμεσότητα στις χαμηλές σ.α.λ. και καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Από την άλλη, η Jaguar Land Rover κάνει λόγο για 12% χαμηλότερη κατανάλωση και 75% λιγότερα μικροσωματίδια. Συγκεκριμένα, σε ότι αφορά την οικονομία, η εταιρία ανακοινώνει 9,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι ρύποι βρίσκονται στα 213 γρ./χλμ.

Exit mobile version