Αυτή είναι η υβριδική Ferrari SF90 Stradale με 1.000 άλογα!

Πρόκειται για το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα Ferrari. Και το πιο καθαρό αφού μπορεί να κάνει 25 χλμ. δίχως ρύπους!

Η φίρμα από το Maranello μπαίνει πιο βαθιά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της με την κεντρομήχανη υβριδική SF90 Stradale. Συγκεκριμένα, η Ferrari παρουσίασε το δεύτερο υβριδικό της μοντέλο (το πρώτο ήταν η LaFerrari) γιορτάζοντας τα 90 χρόνια από τότε που σχηματίστηκε πίσω στο 1929 η αγωνιστική της ομάδα. Εξού και η ονομασία SF90 με το Stradale να υποδηλώνει την έκδοση δρόμου.

Σε σχέση με την LaFerrari, υπάρχουν πολλές διαφορές. Καταρχήν η SF90 είναι plug-in υβριδική. Κάτι που σημαίνει πως η έξτρα μπαταρία λιθίου 7,9 kWh προσφέρει θεωρητικά 25 χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης και σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Αρκεί ο οδηγός να γυρίσει το Manettino στην θέση eDrive. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ακόμη τέσσερα προγράμματα: τα Hybrid (νορμάλ υβριδικό), Performance (για σπορ οδήγηση) και Qualify (για μέγιστη ισχύς).

Στην καρδιά της κεντρομήχανης SF90 χτυπά η ισχυρότερη εκδοχή του V8 των 4,0 λίτρων που για την περίσταση αποδίδει 780 ίππους και 800 Nm. Από εκεί και πέρα υπάρχουν τρία ηλεκτρικά μοτέρ εκ των οποίων τα δύο στον μπροστινό άξονα. Όπως θα καταλάβατε η SF90 είναι η δεύτερη τετρακίνητη Ferrari (υπάρχει και η GTC4Lusso). Επιπλέον προσφέρονται 220 αλογάκια και κάπως έτσι φτάνουμε στην συνολική ισχύ των 1.000 ίππων και των 1.200 Nm!


Από πλευράς επιδόσεων η SF90 των 1.570 «στεγνών» κιλών δεν χαμπαριάζει και ας είναι περίπου 200 κιλάκια βαρύτερη από την LaFerrari (το ηλεκτροϋβριδικό σύστημα με τις μπαταρίες ζυγίζει 270 κιλά). Έχουμε και λέμε: 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα, 0-200 σε 6,7 και τελική στα 340 χλμ./ώρα! Την μετάδοση αναλαμβάνει ένα σοφιστικέ διπλόδισκο 8άρι σασμάν.

Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,71 μέτρα με το πλάτος και το ύψος στα 1,97 και 1,19 μέτρα, αντίστοιχα. Τα σχόλια περιττεύουν για ένα σχήμα που παραπέμπει σε γλυπτό με το πίσω σχήμα της πτέρυγας σε σχήμα αψίδας να παράγει 390 κιλά κάθετου αεροδυναμικού φορτίου στα 250 χλμ./ώρα. Ειδοποιός διαφορά τα τετράγωνα διπλά φωτιστικά σώματα και οι δύο κεντρικά αλλά αραιά τοποθετημένες απολήξεις.

Οι πρώτες SF90 θα αρχίσουν να παραδίδονται από το 2020. H νέα υβριδική Ferrari είναι η πρώτη από τις πέντε ολοκαίνουργιες που θα ακολουθήσουν μέσα στη χρονιά και μια από τις 15 έως το 2022. Έως τότε θα παρουσιαστεί το πρώτο SUV της εταιρίας, η Purosangue, που θα έχει επίσης υβριδική τεχνολογία.

  • ferrari-sf90-stradale-11

  • ferrari-sf90-stradale-15

  • ferrari-sf90-stradale-18

  • ferrari-sf90-stradale-19

  • ferrari-sf90-stradale-20

  • ferrari-sf90-stradale-21

  • ferrari-sf90-stradale-22

  • ferrari-sf90-stradale-23

  • ferrari-sf90-stradale-25

  • ferrari-sf90-stradale-26

  • ferrari-sf90-stradale-27

  • ferrari-sf90-stradale-28

  • ferrari-sf90-stradale-29

  • ferrari-sf90-stradale-30

  • ferrari-sf90-stradale-31

  • ferrari-sf90-stradale-32

  • ferrari-sf90-stradale-1

  • ferrari-sf90-stradale

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-08

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-07

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-06

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-05

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-04

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-03

  • Ferrari-SF90_Stradale-2020-1600-02

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Exit mobile version