Dacia Duster με νέο τρικύλινδρο κινητήρα υγραερίου LPG

Στις Βρυξέλλες η Dacia παρουσίασε μία νέα έκδοση του Duster με το νέο κινητήρα διπλού καυσίμου TCe ECO-G.

Η απόδοση του είναι στους 100 ίππους και στα 170 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. και εκπέμπει 10% λιγότερο CO2 από την αντίστοιχη βενζίνης με σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης λόγω της τιμής του LPG. Η Renault υποστηρίζει πως το όφελος (ανάλογα με την αγορά) κυμαίνεται περίπου στο 30% σε σχέση με τη βενζίνη και στο 8% σε σχέση με το ντίζελ.

Η χαλύβδινη δεξαμενή του LPG βρίσκεται στην θέση της ρεζέρβας δίχως να επηρεάζεται το πορτμπαγκάζ. Η βασική λειτουργίας του μοτέρ είναι με LPG, όταν αδειάσει το σύστημα περνά αυτόματο στην βενζίνη, ενώ υπάρχει και χειροκίνητη επιλογή. Οι Γάλλοι δεν δίνουν αναλυτικά στοιχεία για τις δεξαμενές και τις αυτονομίες αλλά εκτιμάται πως η συνολική (βενζίνη + LPG) θα είναι περίπου στα 1.000 χλμ.

Στη Γαλλία αυτή η έκδοση διατίθεται όσο και η βασική βενζίνης (από 12.490€), ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμη στα Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV.

Exit mobile version