Στην BMW Χ5 Hydrogen συμμετέχει και η Toyota

Η BMW δεν εγκαταλείπει την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου και συνεργάζεται με την Toyota στην περαιτέρω εξέλιξή της.

Η Toyota διαθέτει τεράστια εμπειρία πάνω στην τεχνολογία fuel cell και για αυτό είναι και η πρώτη εταιρία που διέθεσε ένα αυτοκίνητο υδρογόνου με κυψέλες καυσίμου σε ευρεία παραγωγή (το Mirai από το 2015). Από την άλλη και η BMW έχει πειραματισθεί με την υδρογονοκίνηση και μάλιστα με την καύση αυτού κατευθείαν και σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι δύο εταιρίες έχουν ήδη ανακοινώσει πως θα συνεργαστούν πάνω σε οχήματα που θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για την κίνησή τους. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνεται και μία πρωτότυπη X5 με τεχνολογία i Hydrogen με στόχο την έκδοση παραγωγής για το 2022.

To σύστημα κυψελών έχει ισχύ 125 kW με τα 6 κιλά υδρογόνου να αποθηκεύονται υπό πίεση 700 bar στις δεξαμενές. H ισχύς που περνά στους τροχούς του αυτοκινήτου είναι στους 374 ίππους. Περισσότερα για το πως λειτουργούν τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου μπορείτε μάθετε στο σχετικό μας άρθρο ενώ εδώ μπορείτε να διαβάσετε για το μέλλον τους στην ηλεκτροκίνηση.

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-13

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-12

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-11

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-10

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-9

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-8

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-7

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-6

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-5

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-4

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-3

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-2

  • bmw-i-hydrogen-next-concept-1

  • bmw-i-hydrogen-next-concept

Exit mobile version