H νέα BMW 128ti βάζει στο στόχαστρο το Golf GTi

Η γερμανική εταιρία θα λανσάρει τέλη του χρόνου την 128ti που θα έχει 265 ίππους και κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια πιο «προσιτή» εναλλακτική που θα τοποθετείται κάτω από την M35i. Και για αυτό το λόγο ο δίλιτρος turbo θα έχει μειωμένη ισχύ από τους 306 στους 265 ίππους, ενώ ταυτόχρονα δεν θα υπάρχει τετρακίνηση. Έτσι, η 128ti είναι το πρώτο hot hatch της εταιρίας με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, και μόλις το τρίτο με το λογότυπο ti (Turismo Internationale).

Το μοτέρ θα συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο, ενώ το διαφορικό θα είναι μηχανικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ Torsen). Η ανάρτηση θα είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις της σειράς 1 και μοιράζεται τις ίδιες αντιστρεπτικές και τα φρένα τις M Sport από την M135i.

Από την τελευταία είναι ελαφρύτερη κατά 80 κιλά, κυρίως λόγω της απουσίας της τετρακίνησης. Σχετικά με τις επιδόσεις η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η 128ti θα αποτελέσει τον αντίπαλο μοντέλων όπως το VW Golf GTi και το Ford Focus ST.

  • bmw-128-ti-2020-im-test-6

  • bmw-128-ti-2020-im-test-5

  • bmw-128-ti-2020-im-test-4

  • bmw-128-ti-2020-im-test-3

  • bmw-128-ti-2020-im-test-2

  • bmw-128-ti-2020-im-test-1

  • bmw-128-ti-2020-im-test

  • 2021-BMW-128ti-22

  • 2021-BMW-128ti-23

Exit mobile version