Είναι θέμα χρόνου πότε θα δούμε ένα σκληροτράχηλο 4×4 που δεν θα εκπέμπει ρύπους, ούτε θα έχει κεντρικά διαφορικά.
Η Mercedes αναζητά στην EQC το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την G500 4×42 με τις απίστευτες εκτός δρόμου δυνατότητες. Έστω και αν διάδοχος της τελευταίας έχει μια τελείως διαφορετική εκτέλεση βασισμένη στις δυνατότητες που προσφέρει ένα καθαρά ηλεκτρικό σύστημα. Δεν γνωρίζουμε αν μία Mercedes EQC 4×42 θα βγει ποτέ στους δρόμους, αλλά σίγουρα η γερμανική εταιρία θέλει να δείξει πως ακόμη και ένα ηλεκτρικό μπορεί να είναι offroad.
Σχετικά με την ισχύ παραμένει στα 408 άλογα και στα 700 Nm. Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι αναβαθμισμένοι άξονες πολλαπλών συνδέσμων μπροστά και πίσω, με δυνατότητες τετραδιεύθυνσης που κάνουν τη σπέσιαλ αυτή EQC να μπορεί να στρίψει σχεδόν σε ορθή γωνία. Επιπρόσθετα τα προφίλ κίνησης Offroad και Offroad+ βελτιώνουν τα torque vectoring χαρακτηριστικά.
Από εκεί και πέρα υπάρχει μια πιο εμφατική εμφάνιση με φαρδύτερα φτερά και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που φτάνει συνολικά τα 29,3 εκατοστά (στην κανονική EQC είναι στα 14 εκ.). Βελτιωμένες είναι και οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 31,8 και 33,0 μοίρες, αντίστοιχα, από 20,6 και 20 μοίρες). Αυτή της ράμπας είναι στις 24,2 μοίρες (από 11,6), ενώ το υδάτινο πέρασμα έχει ανέβει από τα 25 στα 40 εκατοστά. Δίχως κίνδυνο ηλεκτροπληξίας :-).
20C0531_003
20C0531_006
20C0531_008
20C0531_010
20C0531_013
20C0531_014
20C0531_017
20C0531_019
20C0531_023
20C0531_025
20C0531_026
20C0531_030
20C0531_031
20C0531_037
20C0531_038
20C0531_039
20C0531_040
20C0531_046
20C0531_047
20C0531_054
20C0531_063
20C0531_069
20C0531_072
20C0531_079
20C0531_080
20C0531_083
20C0531_086
20C0531_002