Τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα θα έχει η Pagani Huayra R

Όπως και η Zonda R, έτσι και η Huayra R δεν θα έχει έγκριση τύπου για δημόσιους δρόμους. Ο κινητήρας της θα είναι ένας V12 δίχως τα διπλά turbo.

Από τα στοιχεία που βλέπετε στην οθόνη διακρίνεται η εισαγωγή αέρα στην οροφή, ενώ είναι δεδομένο πως θα έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη σταθερότητα στις πολύ υψηλές ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύξει η Huayra R.

Σχεδιαστικά η Huayra R θα έχει στοιχεία από τα πρωτότυπα του Le Mans των δεκαετιών του ’60 και ’70 που θαυμάζει ο Αργεντινός ιδιοκτήτης της Pagani.

Ειδικά εξελιγμένος θα είναι ο V12 που θα ξεπερνά τους 800 ίππους και πιθανότατα θα προέρχεται από την Mercedes CLK-GTR. H μέχρι τώρα πιο ισχυρή έκδοση του hypercar της Pagani είναι η Imola, στην οποία ο 6.0 V12 με twin-turbo αποδίδει 838 ίππους και 1.100 Nm.


Exit mobile version