Η Volvo αλλάζει το λογότυπο της

Το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί θα είναι το C40 Recharge, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο SUV Coupe της μάρκας.

Τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες το λογότυπό τους, όπως π.χ. η VW και η Renault, με κοινό γνώρισμα των νέων τους σημάτων την απλότητα και τη δισδιάστατη απεικόνιση.

Αυτή τη λογική ακολουθεί και η Volvo, η οποία παρουσίασε το δικό της νέο σήμα που σε σχέση με αυτό που ξέρουμε έχασε την όποια 3D αίσθηση αλλά και το περίγραμμα γύρω από την επωνυμία της.

Το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει χάσει τη συνάφειά του με το σήματα που έχει χρησιμοποιήσει η μάρκα στο παρελθόν, ενώ είναι σαφώς πιο μοντέρνο και καθαρό, γεγονός που βοηθά στην απεικόνιση και την αναγνωρισιμότητα του στις κινητές συσκευές.

Exit mobile version