Αυτό το Lexus έχει κινητήρα υδρογόνου

Την εκδοχή οχήματος αναψυχής buggy επέλεξε η Lexus για να εφαρμόσει κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα τροφοδοτείται με υδρογόνο αντί για βενζίνη.

Σε αντίθεση με το πρωτότυπο αυτοκίνητο LF-FC της Lexus από το 2015, το οποίο είναι ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου (FCEV) που τροφοδοτείται από υδρογόνο, στο ROV Concept (Recreational Off-highway Vehicle) το υδρογόνο να εγχέεται απευθείας στον θάλαμο καύσης ενός κινητήρα ενός λίτρου, ο οποίος λειτουργεί ακριβώς όπως σε ένα παραδοσιακός σε όχημα με ορυκτά καύσιμα.

Το buggy έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά ενός κανονικού οχήματος αναψυχής εκτός αυτοκινητοδρόμων (ROV), συμπεριλαμβανομένων των εκτεθειμένων αναρτήσεων και των χονδρών ελαστικών, αλλά διαθέτει τον πρώτο κινητήρα υδρογόνου της Lexus.

Σύμφωνα με τη μάρκα, το ROV Concept παράγει «σχεδόν μηδενικές εκπομπές» μέσω της χρήσης του υδρογόνου ως εναλλακτικού καυσίμου. Αυτό αποθηκεύεται σε ένα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης στο πίσω μέρος του οχήματος, το οποίο καλύπτεται από ένα κομψό μαύρο προστατευτικό κλουβί και ένα ελαφρύ σώμα από σκούρο μπρούτζο.

«Είναι σημαντικό ότι ο νέος κινητήρας υδρογόνου παράγει σχεδόν μηδενικές εκπομπές, με αμελητέα μόνο ποσότητα λαδιού κινητήρα να καίγεται κατά την οδήγηση», είπε η Lexus. Επί του παρόντος, δύο οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ήδη στην αγορά – το Hyundai Nexo και το Toyota Mirai.

Μια σειρά από άλλες μάρκες έχουν παρόμοια αυτοκίνητα στα σκαριά, από το Defender της Land Rover μέχρι το BMW iX5 Hydrogen. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος του υδρογόνου που παράγεται σήμερα προέρχεται από φυσικό αέριο, ένα ορυκτό καύσιμο που είναι ενεργοβόρο για διύλιση και στη διαδικασία εκπέμπει «σημαντικές» ποσότητες CO2. H Toyota γενικότερα πειραματίζεται έντονα τελευταία με το υδρογόνο, όπως στην περίπτωση του GR Yaris.

Exit mobile version