NEA

Ένα Toyota GR Yaris που καίει υδρογόνο

Η Toyota συνεχίζει το παιχνίδι των εντυπώσεων με ένα πρωτότυπο Yaris και τον τρικύλινδρο 1.500άρη που λειτουργεί με καύσιμο υδρογόνο.

Η χρήση υδρογόνου ως καύσιμο σε κινητήρες εσωτερικής καύσης βρίσκεται σε πειραματική φάση, αν και τα πρώτα δείγματα γραφής από μία αγωνιστική Corolla στην Ιαπωνία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Μάλιστα, φέτος θα συμμετάσχει σε ένα τοπικό πρωτάθλημα, με την εταιρία να θέλει να συγκεντρώσει εμπειρίες και τεχνογνωσία από το απαιτητικό περιβάλλον της αγωνιστικής χρήσης.

Τώρα, η Toyota έρχεται να παρουσιάσει και ένα πειραματικό GR Yaris. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος με αυτόν των κανονικών μοντέλων παραγωγής, έναν τρικύλινδρο turbo του 1,6 λίτρου. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στο σύστημα παροχής του καυσίμου που στην περίπτωση αυτή είναι το εξαιρετικά δύσκολο στην διαχείρισή του υδρογόνο.

Σύμφωνα με την Toyota το υδρογόνο δείχνει εξαιρετικά χαρακτηριστικά καύσης, με μηδενικούς ρύπους αλλά και καλή απόκριση σε αγωνιστική οδήγηση αφού δεν υπολείπεται σε αίσθηση από ένα θερμικό μοτέρ ενώ παράγει και εξαιρετικό ήχο. Για να δούμε αν τελικά στο μέλλον το υδρογόνο θα επικρατήσει ως το καύσιμο του μέλλοντος και αν θα καίγεται σε κινητήρες και όχι σε κυψέλες καυσίμου.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!