Η μείωση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων οδήγησε σε μείωση της συχνότητας ζημιών

H πανδημία οδήγησε τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην ενίσχυση των ψηφιακών υπηρεσιών τους, γεγονός που θέτει τις βάσεις για πιο αποτελεσματική μελλοντικά εξιχνίαση περιστατικών απάτης. 

Ωστόσο, όπως προκύπτει από έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την διερεύνηση του φαινομένου της ασφαλιστικής απάτης αν και λόγω πανδημίας η μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων οδήγησε σε μείωση της συχνότητας των ζημιών.

Kαι κατ´ επέκταση σε ελάττωση των προσπαθειών απάτης διαπιστώθηκε ότι το μέσο ποσοστό εξακριβωμένων περιπτώσεων απάτης επί πλήθους ερευνών το 2020 ήταν πιάνω από το μισό (60%). To μέσο οικονομικό όφελος (εκτίμηση) ανά απατηλή απαίτηση αποζημίωσης το 2020 φτάνει στα 1.453 ευρώ.

Πιο αναλυτικά τα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής:

Η σχετική έρευνα έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα της ένωσης ενώ υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση ότι «η ασφαλιστική απάτη είναι η εκμετάλλευση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου για την απόκτηση κέρδους. Στρέφεται όχι μόνο κατά των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, αλλά και κατά των υπολοίπων ασφαλισμένων και της κοινωνίας συνολικά, αφού τα αποτελέσματά της διαχέονται μέσα στην οικονομία».

Επιπλέον, σημειώνεται ότι η ανταλλαγή εμπειρίας, απόψεων και καλών πρακτικών μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων έχει αναδειχθεί ως ιδανικός τρόπος για τη διαμόρφωση και υιοθέτηση των κατάλληλων διαδικασιών που θα επιτρέψουν τη βέλτιστη αντιμετώπιση του φαινομένου.

Exit mobile version