Γιατί κλείνουν τα εργοστάσια στην Κίνα;

Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων (EV) Nio δήλωσε πρόσφατα ότι ανέστειλε την παραγωγή των οχημάτων της, μετά τα μέτρα της χώρας για τον περιορισμό της πρόσφατης αύξησης των κρουσμάτων COVID-19.

«Από τον Μάρτιο, για λόγους που σχετίζονται με την επιδημία, οι προμηθευτές συνεργάτες της εταιρείας σε διάφορα μέρη, όπως η Jilin, η Shanghai και η Jiangsu ανέστειλαν την παραγωγή ο ένας μετά τον άλλο και δεν έχουν ακόμη ανακάμψει», ανέφερε η εταιρεία στην εφαρμογή της για κινητά.

Η εταιρεία θα αναβάλει τις παραδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων στους χρήστες και θα συνεργαστεί με τους προμηθευτές για την επανέναρξη, ενώ θα τηρεί τους περιορισμούς της κυβέρνησης για τον COVID-19.

Η Κίνα έχει λάβει αυστηρά μέτρα lockdown για να περιορίσει την εξάπλωση της εξαιρετικά μεταδοτικής παραλλαγής Omicron σε πολλά μέρη, συμπεριλαμβανομένης της επαρχίας Jilin και της Σαγκάης, όπου βρίσκονται εργοστάσια μεγάλων κατασκευαστών ανταλλακτικών και αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η Tesla έχει επίσης αναστείλει την παραγωγή στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη από τις 28 Μαρτίου, ανέφερε το Reuters, αφού η πόλη ξεκίνησε ένα lockdown σε δύο στάδια, το οποίο αργότερα επεκτάθηκε σε όλη την πόλη.

Το εργοστάσιο κοινοπραξίας της Volkswagen με τον Όμιλο FAW στο Τσανγκτσούν, την πρωτεύουσα της επαρχίας του Τζιλίν, έχει κλείσει από τα μέσα Μαρτίου, ενώ το εργοστάσιό της στη Σαγκάη με τη SAIC Motor έχει κλείσει από την 1η Απριλίου. 

Exit mobile version