Renault: Πως απαντά στην έλλειψη ευγενών μετάλλων για τα EV’s

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τον μαροκινό όμιλο Managem Group για την προμήθεια κοβαλτίου, ένα από τα βασικά συστατικά των ηλεκτρικών μπαταριών, για το οποίο αγωνίζεται ολόκληρος ο κλάδος.

Η σύμβαση, το ποσό της οποίας δεν έχει αποκαλυφθεί, προβλέπει την παράδοση 5.000 τόνων θειικού κοβαλτίου ετησίως για επτά χρόνια, αρχής γενομένης από το 2025.

Προβλέπει παραγωγή, από μετάλλευμα κοβαλτίου, σε «χαμηλές εκπομπές άνθρακα», χάρη στη χρήση του 80% της ενέργειας αιολικής προέλευσης αλλά και μέσω της επανεκτίμησης των υλικών της μπαταρίας στο τέλος της ζωής τους.

Οι παγκόσμιοι κατασκευαστές επιδίδονται σε σκληρό ανταγωνισμό προκειμένου να εξασφαλίσουν τις προμήθειες σπάνιων μετάλλων που είναι απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών και τη μετάβαση σε οχήματα. Η αμερικανική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, για παράδειγμα, υπέγραψε ένα μεγάλο συμβόλαιο για το νικέλιο από τη Νέα Καληδονία.

Τον περασμένο Οκτώβριο, η ίδια η Renault ανακοίνωσε συμβόλαιο προμήθειας νικελίου με τον φινλανδικό όμιλο Terrafame, μετά από ένα ακόμη συμβόλαιο, για λίθιο αυτή τη φορά, με τη γερμανική Vulcan Energy. Η Renault στοχεύει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα των μπαταριών της κατά 20% έως το 2025 και κατά 35% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2020, ιδίως χάρη στη μαροκινή σύμβαση.

Exit mobile version