H Tesla θα ξεκινήσει να διαφημίζεται;

Μέχρι τώρα η ισχυρή εικόνα που έχει χτίσει η Tesla τις επιτρέπει να μην χαλά ούτε… σεντς (που λέει ο λόγος) για να προβάλλει τα προϊόντα της.

Θα έλεγε κανείς πως ο καλύτερος διαφημιστής της μάρκας δεν είναι άλλος από τον δαιμόνιο Elon Musk που με ένα του tweet μπορεί να επηρεάσει την πορεία μιας μετοχής ή να πυροδοτήσει χιλιάδες σχόλια και αντιδράσεις.

Πέρα όμως από την παντελή απουσία της Tesla από τον διαφημιστικό χώρο, η εταιρία δεν έχει καν γραφείο Τύπου. Όλα αυτά όμως ίσως αλλάξουν σύντομα, καθώς ο Musk σκέφτεται σοβαρά να μπει και η Tesla στις παραδοσιακές διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της.

Προς το παρόν οι πωλήσεις της Tesla βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Αλλά λόγω του υψηλότερου ανταγωνισμού και για να παραμείνουν σε αυτά τα επίπεδα θα χρειαστεί η μάρκα να μπει στον χώρο της διαφήμισης.

Ήδη οι ανταγωνιστικές εταιρίες που διαφημίζονται στα ΜΜΕ και που ενίοτε έχουν καλύτερη μεταχείριση από την Tesla υποχρεώνουν τον Musk να αναθεωρήσει και να σκέφτεται σοβαρά να αλλάξει πολιτική.

Σύμφωνα με έρευνα, η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία ξόδεψε πάνω από 12 δισ. δολάρια για ψηφιακή διαφήμιση το 2020. Το ίδιο διάστημα τα έξοδα της Tesla για διαφήμιση ήταν μηδενικά, αλλά τα χρήματα πήγαν στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης των αυτοκινήτων της.

Exit mobile version