Αξίζει ή όχι η επισκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Ένα περιστατικό που καταγράφηκε στην Κίνα έχει γίνει μεγάλο αντικείμενο συζήτησης γύρω από το αν αξίζει η επισκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή αν θα καταλήξει απλά για σκραπ.

To περιστατικό αφορά σε ένα Polestar 2 και επαναφέρει ένα κλασικό ερώτημα: Τι γίνεται αν χρειαστεί να επισκευαστεί η μπαταρία; Αξίζει το κόπο ή απλά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο καταλήγει για ανταλλακτικά;

Ο κύρος Huang από την Κίνα ήταν ιδιαίτερα άτυχος αφού είχε μία έξοδο από τον δρόμο με αποτέλεσμα το κάτω μέρος του αυτοκινήτου του να στραπατσαριστεί άσημα μέχρι το περίβλημα της μπαταρίας, όπως μπορούμε να δούμε στις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στο Weibo.

Η οποία παρέμεινε λειτουργική αλλά η βλάβη έπρεπε να επισκευαστεί. Όταν όμως ο Hung πήγε στο συνεργείο για την επισκευή το μπουγιουρντί ήταν δύο φορές περισσότερο από την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου του ως μεταχειρισμένο.

Το πρόβλημα είναι πως δεν είναι δυνατή η επισκευή του περιβλήματος των μπαταριών δίχως αυτές να αντικατασταθούν. Έτσι, θα πρέπει να βγει όλο το περίβλημα και να μπει καινούργιο με πακέτο τις μπαταρίες. Μία νέα συστοιχία μπαταριών για το Polestar 2 στην Κίνα κοστίζει περίπου 58.000 δολάρια δίχως να υπολογίζεται το κόστος εργασίας.

Προφανώς το κόστος θα μετρίαζε κατά 1/3 η πώληση της παλιάς μπαταρίας ως ανταλλακτικά. Τελικά, η Polestar ήρθε σε συνεννόηση με την ασφαλιστική εταιρία και ο Huang θα παραλάβει ένα νέο Polestar 2 το οποίο ως καινούργιο ξεκινά από τις 49.000 δολάρια.

Δεν γνωρίζουμε αν η ασφάλεια για τις μπαταρίες καλύπτει τον πελάτη ή την εταιρία. Το θέμα είναι πως μία επισκευή σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπου η μπαταρία αντιστοιχεί στο 50% της τιμής του, μπορεί να καταλήξει μέχρι και ολική ζημιά.

Exit mobile version