Περισσότερα σημεία φόρτισης στην ΕΕ ψήφισε το ευρωκοινοβούλιο

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) χαιρετίζει την ψηφοφορία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης και ανεφοδιασμού σε όλη την ΕΕ που απαιτείται για την τροφοδοσία αυτοκινήτων, φορτηγών, φορτηγών και λεωφορείων μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Το Κοινοβούλιο ψήφισε και τον προτεινόμενο Κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – ένα σημαντικό στοιχείο της δέσμης των νόμων για το κλίμα «Fit for 55».

«Είμαστε ικανοποιημένοι που οι ευρωβουλευτές ενέδωσαν περισσότερη φιλοδοξία σε αυτόν τον κανονισμό, αυξάνοντας τους εθνικούς στόχους τόσο για τα σημεία φόρτισης όσο και για τους σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου, σε σύγκριση με την πρόταση της Επιτροπής», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Sigrid de Vries. «Σε τελική ανάλυση, οι υποδομές αποτελούν ουσιαστικό μέρος της εξίσωσης της απαλλαγής από τις ανθρακούχες μεταφορές, μαζί με τα οικονομικά οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων».

Οι ευρωβουλευτές ψήφισαν επίσης άλλες βελτιώσεις στο AFIR, όπως η αύξηση της απαιτούμενης ισχύος εξόδου για φορτιστές ελαφρών και βαρέων οχημάτων, η ταχύτερη ανάπτυξη σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου και μεγαλύτερη διαφάνεια και ευκολία για τους καταναλωτές. χαιρετίστηκε ως βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση από την αυτοκινητοβιομηχανία.

«Ωστόσο, ακόμη και με αυτούς τους ενισχυμένους στόχους, το AFIR θα παρέχει μόνο ένα ελάχιστο δίκτυο υποδομών, το οποίο θα πρέπει να συμπληρωθεί από πρωτοβουλίες του ιδιωτικού τομέα», εξήγησε η κ. de Vries.

Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής της ΕΕ θα πρέπει να το υποστηρίξουν με την απομάκρυνση του κινδύνου των επενδύσεων και την επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης και σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων των αναβαθμίσεων του δικτύου, λέει η ACEA.

Exit mobile version