Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε την plug-in υβριδική εκδοχή του MX-30 που έχει ως γεννήτρια έναν Wankel κινητήρα και που μπορεί να διανύσει 82 χιλιόμετρα ηλεκτρικά.
Η Mazda παίζει να είναι παγκοσμίως η πρώτη εταιρία που παρουσίασε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και που στη συνέχεια του πρόσθεσε μία υβριδική έκδοση.
Όπως και να έχει ο Wankel επιστρέφει σε ρόλο κομπάρσου και ως γεννήτρια παράγει ρεύμα για να φορτίζεται μία μπαταρία 17,8 kWh. Η οποία προσφέρει θεωρητικά αυτονομία για έως 82 χιλιόμετρα και χρειάζεται περίπου 90 λεπτά για να φορτίσει σε wallbox 7,2 kW AC ή σε 25 λεπτά σε 11 kW AC ή σε μόλις 25 λεπτά σε φορτιστή 36 kW DC.
Ο νέος περιστροφικός κινητήρας 8C έχει χωρητικότητα 830 κ.εκ. και αντλεί καύσιμο από ένα ρεζερβουάρ 50 λίτρων που θεωρείται πολύ μεγάλο για plug-in υβριδικό. To οποίο έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 125 kW (170 ίππων) και 270 Nm ροπής. Η αυτονομία ξεπερνά τα 640 χιλιόμετρα όταν η εκπομπή CO2 είναι στα 21 γρ./χλμ.
Το μοντέλο που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών είναι το Edition R – μια ειδική έκδοση που θα είναι διαθέσιμη όταν το MX-30 e-Skyactiv R-EV κυκλοφορήσει.
Το Edition R διαθέτει το μεταλλικό φινίρισμα Maroon Rouge – μια ανανέωση του χρώματος της οροφής του πρώτου μας επιβατικού οχήματος, του Mazda R360 Coupe – ως ένα αποκλειστικό εξωτερικό χρώμα που δίνει έμφαση στα πλαϊνά της οροφής.
Το υπόλοιπο σώμα και το εσωτερικό είναι φινιρισμένα σε μαύρο χρώμα. Η έκδοση R περιλαμβάνει επίσης μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως ένα έμβλημα σε σχήμα ρότορα ραμμένο στα πατάκια, καθώς και ανάγλυφο στα προσκέφαλα των καθισμάτων.
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_still_7_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_still_6_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_still_4_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_still_1_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_int_6_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_int_1_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_det_10_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_det_06_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_det_03_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_007_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_006_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_003_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_tech_2_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_tech_1_highres
2022_mazda_mx-30_global_zs_still_06_until_dec_2026_highres
2022_mazda_mx-30_global_zs_still_05_until_dec_2026_highres
2022_mazda_mx-30_global_zs_still_02_until_dec_2026_highres
2022_mazda_mx-30_global_zs_int_3_highres
2022_mazda_mx-30_global_zs_det_1_highres
2022_mazda_mx-30_global_zs_act_1_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_014_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_013_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_012_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_010_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_008_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_004_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_global_tech_002_highres
2022_mazda_mx-30_r-ev_edition_r_still_2_highres