Έχει μέλλον η κοινόχρηστη κινητικότητα;

Ήρθε για να μείνει «κοινόχρηστη κινητικότητα» ή αλλιώς Shared Μobility – Το 56% θα εγκατέλειπε το όχημα του για ένα Robo Taxi

Αυτό υποστηρίζει πρόσφατη μελέτη της McKinsey σημειώνοντας ότι μέχρι το 2030, τα συνολικά έσοδα από την κοινή κινητικότητα θα μπορούσαν να αυξηθούν και να κινηθούν μεταξύ 450 και 860 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντιπροσωπεύοντας το 80% έως 90% των καταναλωτικών δαπανών για κοινή κινητικότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι καταναλωτές υλοποίησαν παγκοσμίως περισσότερα από 15 δισεκατομμύρια ταξίδια κινητικότητας το 2019, με έσοδα που έφτασαν τα 130 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υπενθυμίζεται ότι η κοινή κινητικότητα είναι ένα σύστημα μεταφοράς όπου οι ταξιδιώτες μοιράζονται ένα όχημα είτε ταυτόχρονα ως ομάδα είτε με την πάροδο του χρόνου ως προσωπική ενοικίαση και στη διαδικασία μοιράζονται το κόστος του ταξιδιού, δημιουργώντας έτσι ένα υβρίδιο μεταξύ χρήσης ιδιωτικού οχήματος και μαζικής μεταφοράς.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 56% των σημερινών καταναλωτών είναι πρόθυμοι να αντικαταστήσουν τα ταξίδια που πραγματοποιούνται με ιδιωτικά οχήματα με μελλοντικά κοινόχρηστα αυτόνομα οχήματα. Τα robo-taxi και τα robo-shuttles θα μπορούσαν να φτάσουν τα 400 δισεκατομμύρια δολάρια το 2030, ανάλογα με τον τρόπο ανάπτυξης των σχετικών κανονισμών και τεχνολογιών.

Στο μεταξύ περισσότερες από 150 πόλεις εργάζονται επί του παρόντος για τη θέσπιση μέτρων με στόχο τη μείωση της χρήσης ιδιωτικών οχημάτων, διαπιστώνει η ανάλυση McKinsey. Στην Γερμανία είναι χαρακτηριστικό ότι το 95% των ιδιωτικών οχημάτων είναι παρκαρισμένα εξυπηρετώντας συνήθως τις ανάγκες λίγων ατόμων.

Exit mobile version