Τα ηλεκτρικά supercars πρέπει να ελαφρύνουν

Η McLaren ετοιμάζεται για το πέρασμά της στα ηλεκτρικά supercars και κύριος στόχος της δεν είναι η ισχύς αλλά η μείωση του βάρους.

Σε περίπου μια πενταετία η McLaren θα πρέπει να έχει παρουσιάσει τον αντικαταστάτη της P1 που θα είναι ηλεκτρικός. Αυτό πρέπει να γίνει ώστε το κορυφαίο της μοντέλο να μπορεί να παραδοθεί στους πρώτους πελάτες μέχρι το 2030.

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Automotive, Michael Leiters, επισήμανε ότι αυτή η μετάβαση δεν θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στην αύξηση της ιπποδύναμης. Αντίθετα, η εστίαση θα είναι στη μείωση του βάρους που προκύπτει από τις μπαταρίες, με στόχο να διατηρηθεί το χαρακτηριστικό DNA της μάρκας.

Ο Leiters απορρίπτει την ιδέα ενός ηλεκτρικού θηρίου που θα ζυγίζει 2.000 κιλά και θα αποδίδει 2.000 ίππους, δηλώνοντας ότι μια τέτοια προσέγγιση δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία της McLaren.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα υπεραυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το οποίο θα έχει συγκρίσιμο βάρος με την 750S, που τώρα ζυγίζει μόλις 1.277 κιλά.

Ο Leiters τονίζει ότι αυτό το ηλεκτρικό hypercar θα πρέπει να ξεπεράσει τα αντίστοιχα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όχι μόνο σε ισχύ, αλλά και σε επιδόσεις και σε οδηγική εμπειρία.

Συγκριτικά, τα σημερινά ηλεκτρικά hypercars με ισχύ σχεδόν 2.000 ίππους, είναι το Rimac Nevera των 2.150 κιλών και το Pininfarina Battista που φθάνει τα 2.063 κιλά.

Η McLaren δεν βιάζεται να προχωρήσει νωρίτερα στην παρουσίαση του αντικαταστάτη της P1, καθώς οι έρευνες δείχνουν συνεχή ζήτηση για υπεραυτοκίνητα με παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Exit mobile version