Γιατί πρέπει να αποφεύγετε το λαμπάκι της ρεζέρβας

Για την σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου μας θα πρέπει να αποφεύγουμε να οδηγούμε με σχεδόν άδειο το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μας.

Μπορεί να το αγνοούμε αλλά το ρεζερβουάρ είναι ένα σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου μας που συχνά παραμελούμε. Ωστόσο, η σωστή διαχείριση του ρεζερβουάρ μπορεί να αποτρέψει πολλά προβλήματα και επισκευές στο μέλλον.

Η ιδανική στάθμη καυσίμου στο ρεζερβουάρ είναι πάντα πάνω από το μισό (άντε λίγο κάτω), με όριο τα 3/4 της χωρητικότητάς του. Αυτό εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία της αντλίας καυσίμου και αποτρέπει την υπερθέρμανσή της. Όταν η στάθμη είναι σχετικά υψηλή, τα σωματίδια και τα σκουπίδια στο καύσιμο δεν μπλοκάρουν την αντλία, διατηρώντας έτσι την ομαλή ροή του καυσίμου προς τον κινητήρα.

Για αυτό καλό είναι να αποφεύγουμε να αδειάζει το ρεζερβουάρ, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο υπερθέρμανσης της τρόμπας καυσίμου. Η υπερθέρμανση μπορεί να προκαλέσει βλάβες στην αντλία και να απαιτήσει ακριβή αντικατάσταση.

Επίσης, το άδειο ρεζερβουάρ μπορεί να οδηγήσει σε φράξιμο της αντλίας καυσίμου από σκουπίδια που υπάρχουν στο καύσιμο. Τα πρατήρια καυσίμων δεν είναι πάντα καθαρά, και μικρά σωματίδια μπορεί να βρίσκονται στο καύσιμο που γεμίζουμε.

Πέραν της πιθανότητας βλάβης στην αντλία, το άδειο ρεζερβουάρ μπορεί να μας ακινητοποιήσει σε ανηφορικούς ή κατηφορικούς δρόμους. Εάν το αυτοκίνητο έχει λίγο καύσιμο και προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε από ανηφορική θέση, ενδέχεται να μην το καταφέρουμε, καθώς το καύσιμο δεν θα φτάσει στην αντλία εύκολα.

Συνεπώς, η καλή πρακτική είναι να προσπαθούμε να διατηρούμε το ρεζερβουάρ μας πάντα τουλάχιστον στο μισό του και να αποφεύγουμε να φτάνουμε στο λαμπάκι της ρεζέρβας. Αυτό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο υπερθέρμανσης και του φραξίματος της αντλίας καυσίμου, καθώς και να εξοικονομήσει καύσιμο λόγω μειωμένης κατανάλωσης.

Exit mobile version