H Hyundai τονίζει τη βαρύτητα των pixels στο σύγχρονο ντιζάιν [video]

Η Hyundai Motor Company παρουσιάζει το κλιπ «Pixel by Pixel» ως μέρος μιας διαδικτυακής καμπάνιας που αναδεικνύει τη σχεδιαστική υπογραφή Parametric Pixel της γκάμας ηλεκτροκίνητων οχημάτων της.

Η καμπάνια διαδίδεται μέσω των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως και αντλεί έμπνευση από την ιστορία του pixel (εικονοστοιχείου) ως κοινό νήμα που συνδέει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

Αποτελεί αναπαράσταση της σχεδιαστικής φιλοσοφίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Hyundai και του οράματος της εταιρείας να δημιουργήσει μελλοντικά οχήματα εμπνευσμένα από την κληρονομιά της.

Ο SangYup Lee, Executive Vice President και Head του Hyundai & Genesis Global Design, δήλωσε: «Στοχεύοντας να γίνουμε σημείο αναφοράς στην εποχή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, θέλουμε να οπτικοποιήσουμε αυτή τη μνημειώδη αλλαγή και πώς επηρέασε την εμβληματική σχεδίαση της μάρκας IONIQ».

Η Hyundai Motor παρουσίασε τη σχεδίαση Parametric Pixel στο πρωτότυπο μοντέλο EV «45» στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2019. Η καμπάνια «Pixel by Pixel» γιορτάζει αυτή την καινοτομία.

Τα Parametric Pixels αντιπροσωπεύουν τη σχεδιαστική ταυτότητα όλων των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai. Αυτά ενσωματώνονται στα μπροστινά και πίσω μέρη των IONIQ 5 και IONIQ 6, των βραβευμένων οχημάτων της εταιρείας.

Το κλιπ «Pixel by Pixel» παρουσιάζει μια χορογραφημένη παράσταση όπου κάθε χορευτής αντιπροσωπεύει ένα pixel, συμβολίζοντας τη σύνδεση της ανθρώπινης τέχνης και της τεχνολογικής καινοτομίας στην ιστορία των pixels.

Η ταινία αναδεικνύει το μήνυμα ότι η δύναμη των πολλαπλών pixels δημιουργεί κάτι εξαιρετικό και φωτίζει μια πιο φωτεινή πορεία εμπρός.

Exit mobile version