Η μεγάλη μάσκα της BMW πουλάει

Η αντιπαράθεση γύρω από τον σχεδιασμό των μασκών της BMW φαίνεται ότι αποδεικνύεται θετική για τη μάρκα και παρά τα αρνητικά σχόλια.

Παρά τις εκτενείς αρνητικές αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τις μεγάλες μάσκες στις Σειρά 4, Σειρά 7 κ.α., η BMW σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεών με άνοδο κατά 37,4% και 80,9%, αντίστοιχα το 2023.

Αυτή η ανατροπή στις πωλήσεις μπορεί να εξηγηθεί με τον ευρύτερο χαρακτήρα των διευρυμένων Σειρών 4 και 7, που πλέον περιλαμβάνουν διάφορα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων με ηλεκτρικό κινητήρα και κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς και κάμπριο και διάφορες εκδόσεις “M”. Αυτή η ποικιλία συνέβαλε στη συνολική αύξηση των πωλήσεων αυτών των μοντέλων.

Το γεγονός ότι άλλα συμβατικά μοντέλα, όπως η Σειρά 3 και η Σειρά 2, δεν είδαν παρόμοια αύξηση αποτελεί μια πρόκληση για τις προβλέψεις που έγιναν βάσει της διαδικτυακής κριτικής.

Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Z4, που παρουσιάζει έναν εντελώς διαφορετικό τύπο σχεδιασμού, σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 20%, ενισχυμένη από την εισαγωγή νέας έκδοσης με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Είναι προφανές ότι, παρά τις αμφιλεγόμενες επιλογές σχεδιασμού, η BMW έχει καταφέρει να επιτύχει την αποδοχή του κοινού, αφού οι πωλήσεις των εν λόγω μοντέλων αυξάνονται σημαντικά.

Κάτι που αποδεικνύει ότι οι αντιδράσεις του καταναλωτικού κοινού και η οικονομική επίδοση της εταιρίας είναι πιο σημαντικές από τις διαδικτυακές αντιδράσεις. Ποιος δεν θα ήθελε μία 4άρα με μία μάσκα που να προκαλεί στο δρόμο;

Exit mobile version