Έρευνα: Γιατί οι Έλληνες έχουν κόψει τα τακτικά σέρβις στα αυτοκίνητα τους;

Οι πληθωριστικές τάσεις έχουν επηρεάσει τις συνήθειες των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων και αύξηση των εσόδων τους κάτι που αποτυπώνεται και στη συντήρηση του αυτοκινήτου. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) το 52% (έναντι 50% τον Ιανουάριο) του κοινού δηλώνει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.

Σε άλλα ευρήματα της έρευνας τονίζονται τα εξής:

Μόλις 4% του κοινού δηλώνουν ότι δεν έχουν λάβει κανένα απολύτως μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.

Exit mobile version