Η Hyundai ετοιμάζει EREV με αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ.

Η κορεατική εταιρεία θέλει να αντιμετωπίσει την ανησυχία για την αυτονομία των ηλεκτρικών με νέα γενιά εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Η Hyundai επιβεβαίωσε πως εξελίσσει μια νέα οικογένεια εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων με τεχνολογία EREV (Extended Range Electric Vehicle), τα οποία θα κάνουν την εμφάνισή τους από το 2027. Η εταιρεία στοχεύει σε αυτονομία που θα ξεπερνά τα 960 χιλιόμετρα, μια τιμή που θέλει να βελτιώσει τις απαιτήσεις της καθημερινής μετακίνησης, π.χ. χωρίς άγχος για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού.

Η ανακοίνωση έγινε στο πρώτο Διεθνές Ημερίσιο Επενδυτών που διοργάνωσε η Hyundai εκτός Νότιας Κορέας, όπου παρουσιάστηκε το πλάνο εξέλιξης μέχρι το 2030. Ο CEO της εταιρείας, José Muñoz, ανέφερε πως η τεχνολογία EREV είναι κρίσιμο κομμάτι της στρατηγικής, ειδικά σε μια περίοδο που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι ακόμη πλήρως αποδεκτή από το αγοραστικό κοινό.

Τα EREV συνδυάζουν ηλεκτροκίνηση με ένα μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας. Έτσι, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά από το ηλεκτρικό μοτέρ, διατηρώντας όμως την ευκολία ανεφοδιασμού με καύσιμο όταν η μπαταρία αδειάζει. Αυτό δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ειδικά σε αγορές που δεν έχουν ακόμα επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών.

Η Hyundai δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή τα μοντέλα που θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία EREV, αλλά έγινε σαφές ότι θα εξοπλιστούν με στοιχεία μπαταριών υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένα εσωτερικά από την ίδια την εταιρεία. Επίσης, σημειώθηκε πως τα νέα μοντέλα θα διατηρούν τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ως προς την αίσθηση οδήγησης και τις επιδόσεις, χωρίς να περιορίζονται από την ανάγκη συνεχούς φόρτισης.

Σήμερα η Hyundai διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά ένα ευρύ φάσμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων, όπως τα Kona Electric και Ioniq 5, και φαίνεται πως η προσθήκη EREV θα συμπληρώσει αυτή την γκάμα προσφέροντας ακόμη μία εναλλακτική στον καταναλωτή. Μέσα από αυτή την κίνηση, η εταιρεία φιλοδοξεί να φτάσει τις 5,55 εκατομμύρια ταξινομήσεις παγκοσμίως έως το 2030.

Exit mobile version