Audi Concept C: Οδηγοκεντρικό με R8 διάθεση και TT λογική


Η Audi αφήνει στην άκρη τα βαριά, τετρακίνητα ηλεκτρικά και προτείνει ένα ελαφρύ, πισωκίνητο κουπέ-κάμπριο που θα περάσει στην παραγωγή το 2027.

Η Audi αποκαλύπτει το Concept C, ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που δείχνει πολύ κοντά στην τελική του μορφή, με ορίζοντα παραγωγής το 2027.

Προϊοντικά, τοποθετείται ανάμεσα στη σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του TT και τον εξτρεμιστικό χαρακτήρα του R8, φιλοδοξώντας να καλύψει το κενό που αφήνουν οι δύο.

Δεν πρόκειται για άμεσο αντικαταστάτη κανενός από τα δύο, αλλά για μια νέα πρόταση με σαφή σπορ ταυτότητα και «καθημερινή» χρηστικότητα.

Το Concept C δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην απλότητα, στον σχεδιασμό και στον ελαφρύ χαρακτήρα. Το αμάξωμα βασίζεται σε εκτενή χρήση αλουμινίου.

Το εσωτερικό θα διατηρεί μια μινιμαλιστική λογική με φυσικά κουμπιά και διακριτική χρήση των ψηφιακών οθονών.  Η αναδιπλούμενο «σκληρή» οροφή επιτρέπει τη «συνύπαρξη» κουπέ και roadster σε μία ενιαία πλατφόρμα.

Η κίνηση περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και η μπαταρία είναι τοποθετημένη σε διάταξη που θυμίζει κεντρομήχανα αυτοκίνητα – πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα.

Η κατανομή βάρους και το χαμηλό κέντρο βάρους ενισχύουν την οδηγική αίσθηση, ενώ ο στόχος είναι η ισορροπία και η ακρίβεια, όχι η εντυπωσιακή ισχύς. Αρχικά, το μοντέλο θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά ήδη εξετάζονται πιο ισχυρές εκδόσεις – ακόμη και με τετρακίνηση Quattro.

Από πλευράς επιδόσεων και τεχνικών χαρακτηριστικών, η Audi δεν αποκαλύπτει ακόμη τιμές για ισχύ, βάρος ή αυτονομία.

Ωστόσο, οι πληροφορίες δείχνουν πως βασίζεται σε πλατφόρμα που θα έχει συγγένεια με την επερχόμενη ηλεκτρική Porsche 718, κάτι που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του όλου εγχειρήματος.

Με το Concept C, η Audi δείχνει πως το μέλλον των ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων δεν είναι απαραίτητα θέμα μεγάλων αριθμών. Αντιθέτως, προτεραιότητα δίνεται στην οδηγική εμπειρία, στον χαρακτήρα και στη φιλοσοφία του «λιγότερο είναι περισσότερο».

Αν διατηρηθεί η κατεύθυνση που προδιαγράφει το πρωτότυπο, η έκδοση παραγωγής που θα κυκλοφορήσει το 2027 μπορεί να εξελιχθεί σε μια από τις πιο ιδιαίτερες και καθαρές προτάσεις στην κατηγορία των εξηλεκτρισμένων σπορ αυτοκινήτων.

Exit mobile version