Η Audi αφήνει στην άκρη τα βαριά, τετρακίνητα ηλεκτρικά και προτείνει ένα ελαφρύ, πισωκίνητο κουπέ-κάμπριο που θα περάσει στην παραγωγή το 2027.
Η Audi αποκαλύπτει το Concept C, ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που δείχνει πολύ κοντά στην τελική του μορφή, με ορίζοντα παραγωγής το 2027.
Προϊοντικά, τοποθετείται ανάμεσα στη σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του TT και τον εξτρεμιστικό χαρακτήρα του R8, φιλοδοξώντας να καλύψει το κενό που αφήνουν οι δύο.
Δεν πρόκειται για άμεσο αντικαταστάτη κανενός από τα δύο, αλλά για μια νέα πρόταση με σαφή σπορ ταυτότητα και «καθημερινή» χρηστικότητα.
Το Concept C δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην απλότητα, στον σχεδιασμό και στον ελαφρύ χαρακτήρα. Το αμάξωμα βασίζεται σε εκτενή χρήση αλουμινίου.
Το εσωτερικό θα διατηρεί μια μινιμαλιστική λογική με φυσικά κουμπιά και διακριτική χρήση των ψηφιακών οθονών. Η αναδιπλούμενο «σκληρή» οροφή επιτρέπει τη «συνύπαρξη» κουπέ και roadster σε μία ενιαία πλατφόρμα.
Η κίνηση περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και η μπαταρία είναι τοποθετημένη σε διάταξη που θυμίζει κεντρομήχανα αυτοκίνητα – πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα.
Η κατανομή βάρους και το χαμηλό κέντρο βάρους ενισχύουν την οδηγική αίσθηση, ενώ ο στόχος είναι η ισορροπία και η ακρίβεια, όχι η εντυπωσιακή ισχύς. Αρχικά, το μοντέλο θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά ήδη εξετάζονται πιο ισχυρές εκδόσεις – ακόμη και με τετρακίνηση Quattro.
Από πλευράς επιδόσεων και τεχνικών χαρακτηριστικών, η Audi δεν αποκαλύπτει ακόμη τιμές για ισχύ, βάρος ή αυτονομία.
Ωστόσο, οι πληροφορίες δείχνουν πως βασίζεται σε πλατφόρμα που θα έχει συγγένεια με την επερχόμενη ηλεκτρική Porsche 718, κάτι που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του όλου εγχειρήματος.
Με το Concept C, η Audi δείχνει πως το μέλλον των ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων δεν είναι απαραίτητα θέμα μεγάλων αριθμών. Αντιθέτως, προτεραιότητα δίνεται στην οδηγική εμπειρία, στον χαρακτήρα και στη φιλοσοφία του «λιγότερο είναι περισσότερο».
Αν διατηρηθεί η κατεύθυνση που προδιαγράφει το πρωτότυπο, η έκδοση παραγωγής που θα κυκλοφορήσει το 2027 μπορεί να εξελιχθεί σε μια από τις πιο ιδιαίτερες και καθαρές προτάσεις στην κατηγορία των εξηλεκτρισμένων σπορ αυτοκινήτων.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.
Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.
Το caroto team σας ευχαριστεί!