Η γνωστή γερμανική λέσχη και η μεγαλύτερη στον κόσμο μέτρησε τις εκπομπές ρύπων σε 77 αυτοκίνητα και δείτε τι έδειξαν τα αποτελέσματα…
Συγκεκριμένα, από τα 38 ντίζελ μόνο η Mercedes E220d 9G-Tronic και η BMW 118d Steptronic κατάφεραν να ανταποκριθούν στις προδιαγραφές του ρεαλιστικού κύκλου RDE και ειδικότερα στο όριο των NOx (οξειδίων του αζώτου). Αναφορικά με την βενζίνη το Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX ή το VW Tiguan 1.4 TSI πολύ περισσότερα PM από τα προβλεπόμενα (σ.σ. η VW έχει ανακοινώσει πως στα TSI θα υπάρχει φίλτρο), ενώ αρκετά ντίζελ όπως το Renault Captur dCi 90 πολλαπλάσια NOx.
BLOG: Ο συνταξιούχος κύριος NEDC: Από το downsizing… στο upsizing;
Άποψη
Αν μας ρωτούσατε θα λέγαμε πως σχεδόν ΌΛΟΙ οι κατασκευαστές λίγο-πολύ, με θεμιτούς ή αθέμιτους τρόπους (αλήθεια, πόση παρατυπία χωράει στην νομιμότητα;) έχουν εντοπίσει τις όποιες αδυναμίες και έχουν προσαρμόσει τα μοντέλα τους πάνω σε αυτές!
Στο μέλλον θα δείτε και άλλα τρικ (στενοί τροχοί, αεροδυναμικά βοηθήματα κ.α.) που θα ανταποκρίνονται καλύτερα στον κύκλο RDE. Από την άλλη, στο dieselgate υπάρχει και κάτι θετικό. Η αλλαγή μέτρησης των ρύπων σε πραγματικές συνθήκες και η μεταστροφή και ώθηση της ηλεκτροκίνησης (σ.σ. μην βαράτε μόνο τους ντίζελ, ξέρετε εσείς…). Οπότε άθελα της μήπως η VW έκανε τελικά περισσότερο καλό παρά κακό με την όλη υπόθεση; Ο χρόνος θα δείξει…