Αν ο Τσε ξανάγραφε σήμερα το ημερολόγιο ενός μοτοσικλετιστή με …αυτοκίνητο, τότε αποκλείεται αυτό να ήταν κάποιο άλλο εκτός από την ότο τσε (8C)!!!
Πως είναι πράγματι απολαυστικό να έχεις οδηγηκές εμπειρίες από μία ντελικάτη και σοφιστικέ κατασκευή όπως είναι η 8C Competizione. Δεν μοιάζει με ντίβα, είναι. Από όποια γωνία και αν την παρατηρήσεις μπορεί να σε ξελογιάσει. Προσωπικά βρίσκω το φαρδυκάπουλο πίσω μέρος όπως και το μυώδες προφίλ της από το πλάι πολύ από ενδιαφέρον από το εμπρός που σου θυμίζει την ταπεινή MiTo. Αντικρίζεις το ταμπλό, τίποτα περισσότερο από αυτά που σε έχει συνηθίσει η Alfa, καμία ιδιαίτερη εντύπωση.
Πιέζεις το μπουτόν, ο V8 παίρνει ζωή και ακούγοντας τον ήχο που βγαίνει από τις απολήξεις της εξάτμισης το μόνο που σκέπτεσαι είναι πως είναι ώρα να αφήσεις το φλερτ και να περάσεις στην επόμενη φάση. Αλλά που πήγε ο επιλογέας; Απλά δεν υπάρχει. Και οι έξι σχέσεις γίνονται από τα δύο μεγάλα, σταθερά και ιδιαίτερα βολικά paddles. «Θα κάνουμε τρεις γύρους στην πίστα» λέει ο Αλεσάντρο. Ναι, είναι πράγματι λίγοι. Αλλά και 33 να έκανα πάλι λίγοι θα ήταν.
Την ακριβότερη Alfa δεν είναι δυνατό να τη χορτάσεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Ακόμη και αν πρόκειται για ένα πλατωνικό έρωτα που διήρκεσε μερικά λεπτά, καθώς οι άνθρωποι της ομάδας του Varano είχαν συγκεκριμένες οδηγίες (πάνω απ’ όλα η ασφάλεια). Πως ήταν; Όταν δεν την πιέζεις και με τα ηλεκτρονικά στον ρόλο του φύλακα-άγγελου γλυκύτατη. Όταν το παρακάνεις με το γκάζι τότε σε κάθε έξοδο της στροφής βλέπεις την πορτοκαλί ένδειξη του VDC να αναβοσβήνει.
«ΟΚ, κόψε για να κρυώσουν ελαστικά και φρένα». Αυτό ήταν, game over. Φρένα, τραβάς και τα δύο paddles για να μπει η νεκρά και παίρνει σειρά ο επόμενος. Τι μένει; Ο μοναδικός ήχος, που θυμίζει περισσότερο τον γεμάτο ήχο της Maserati GT (με τα κλαπέτα της εξάτμισης ανοιχτά στη θέση sport) και λιγότερο τον ξερό αγωνιστικό της Ferrari F430, το αρχοντικό πάτημά της μέσα στην πίστα κάνοντας την τετρακίνητη Brera να μοιάζει με παιχνιδάκι.
alfa-romeo-varano-track-day-2010-44
alfa-romeo-varano-track-day-2010-45
alfa-romeo-varano-track-day-2010-46
alfa-romeo-varano-track-day-2010-47
alfa-romeo-varano-track-day-2010-48
alfa-romeo-varano-track-day-2010-49
alfa-romeo-varano-track-day-2010-50
alfa-romeo-varano-track-day-2010-51
alfa-romeo-varano-track-day-2010-52
alfa-romeo-varano-track-day-2010-1
alfa-romeo-varano-track-day-2010-5