Μετά το εξαιρετικό από πλευράς λειτουργίας σύστημα VVEL, η Nissan ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός νέου συστήματος (Dual Injector System) με δύο μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο που θα βρει εφαρμογή σε κινητήρες μικρού κυβισμού.
Τα συστήματα άμεσου ψεκασμού είναι κοστίζουν κατασκευαστικά, λένε οι Ιάπωνες, λόγω της λειτουργίας τους σε πολύ υψηλή πίεση και για αυτό δεν υπάρχουν πολλές εφαρμογές σε μικρού κυβισμού κινητήρες. Το DIS είναι πολύ πιο απλό στην λειτουργία του χωρίς να απαιτεί αντλία και μπεκ τόσο υψηλής πίεσης, είναι ελαφρύτερο και είναι 60% φτηνότερο από ότι ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού. Επίσης, το DIS επιτρέπει τον μεταβαλλόμενο χρονισμό και των βαλβίδων εξαγωγής πέραν των εισαγωγής βελτιώνοντας την θερμοδυναμική απόδοση, μειώνοντας τις απώλειες και αυξάνοντας την απόδοση καυσίμου πάνω από 4% (σε σχέση με αντίστοιχης ισχύος κινητήρες της Nissan).