Από το επικυκλικό κιβώτιο του κυρίου Rohloff ας περάσουμε σε κάτι απλούστερο στην συλληψή του αλλά πανάκριβο στην υλοποίησή του. Τι μπορεί να είναι;
- Ένα ακόμη καροτοκουϊζ οδεύει προς την λύση του. Όπως σωστά αναφέρθηκε πρόκειται για αεριζόμενο δισκόφρενο. Μήπως γνωρίζετε τον τύπο του δισκόφρενου καθώς και την ιδιαίτεροτητα που κρύβει η συγκεκριμένη πατέντα;
- O sportservice-vlachos πλησιάζει προς την απάντηση του καροτοκουϊζ με μπόνους μία νέα φωτογραφία…
- Alkinoos, VeRDe και Elerios πλησιάζουν επικίνδυνα προς την λύση, αρκεί να προσέξουν την αναγραφή στην κίτρινη δαγκάνα. Μπράβο στα μέλη του caroto.gr για την συλλογική αναζήτηση.
- Αύριο (8/10) το caroto.gr θα δημοσιεύσει την -πλήρη- απάντηση…
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΚΕΡΑΜΙΚΟΙ ΔΙΣΚΟΙ
Πρόκειται για αεριζόμενα κεραμικά δισκόφρενα τα οποία επινοήθηκαν από την Porsche. Το βασικότερο ζήτημα στα κεραμικά δισκόφρενα ήταν η επαρκής ψύξη τους η οποία πραγματοποιείται από τα εσωτερικά κανάλια εξαερισμού που σχηματίζουν τα πτερύγια. Η σχεδίαση των καναλιών διαμορφώνεται από την συγκόλληση δύο δίσκων και βασίζεται στην πατέντα του Roland Martin που κατοχυρώθηκε από την Porsche το 1998.
Η SGL είναι η εταιρία που κυριαρχεί στην κατασκευή κεραμικών δίσκων και ξεκινώντας από την 911 GT2 πλέον εφοδιάζει μοντέλα των Audi, Bentley, Bugatti και Lamborghini. Τα κεραμικά δισκόφρενα είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, δεν χαμπαριάζουν από θερμικά φορτία, μειώνουν την αναρτώμενη μάζα.
Αποτελούνται από σιλικονούχα καρβίδια και συνθετικά ανθρακονήματα ενώ η παραγωγή τους μοιάζει πολύ με αυτή των δίσκων από ανθρακόνημα. Η παραγωγή ενός κεραμικού δίσκου διαρκεί περίπου 20 μέρες, η θερμοκρασία κατεργασίας φτάνει έως τους 1.700 C και το εργοστασιακό κόστος κυμαίνεται στα 300-400 ευρώ. Μην ρωτήσετε πόσο κοστίζουν after market…