Το Skyline GT-R είναι ένα από τα διασημότερα μοντέλα υψηλών επιδόσεων που παραδόξως κατάφερε να γίνει γνωστό μέσα από αγώνες drift και βιντεοπαιχνίδια καθώς η διάθεση του είχε περιοριστεί στην Ιαπωνία και την Αυστραλία…
- Η πρώτη γενιά GT-R Skyline παράχθηκε την περίοδο 1969-1972 ενώ η δεύτερη την περίοδο 1972-1977. Μετά από απουσία 16 ετών η Nissan επέστρεψε με το Skyline R32 που πρωταγωνίστησε στους δρόμους και στις πίστες (κυρίως στην Ιαπωνία και στην Αυστραλία).
- Το Skyline R33 (1995-1998) ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής που «γύρισε» το διάσημο Nurburgring σε λιγότερο από 8 λεπτά της ώρας. Αποτέλεσε το καμάρι της Nissan και πρόβαλλε διάφορες τεχνολογίες της εταιρίας όπως το σύστημα τετρακίνησης ATTESA-ETS και την ενεργητική τετραδιεύθυνση Super-HICAS.
- Η παραγωγή του Skyline τερματίστηκε το 2002 με το R34 (1999-2002). Το Skyline GT-R κατασκευάζονταν αποκλειστικά στην Ιαπωνία και η μοναδική του επίσημη εξαγωγή ήταν στην Αυστραλία. Το 2007 η Nissan ανακοίνωσε την παραγωγή του πρώτου «παγκόσμιου» GT-R που θα διαχώριζε την πορεία του από τα Skyline του παρελθόντος.
1962_Prince Skyline Sports Coupe
1964_Prince Skyline GT
1969_Skyline 2000GT-R
1973_Skyline 2000GT-R
1977_Skyline 2d Hardtop Turbo 2000GT-ES
1983_Skyline 2d Hardtop 2000RS Turbo
1983_Skyline 2door Hardtop 2000RS Turbo
1987_Skyline 2door Sports Coupe GTS-R
1989_Skyline GT-R
1989__Skyline GT-R
1990_Skyline GT-R Nismo
1990_Skyline GT-R Vspec
1990__Skyline GT-R_Vspec
1995__Skyline GT-R
1997_Skyline 4door GT-R Autech Version
1999_Skyline GT-R Vspec
1999_Skyline GT-R
1999___Skyline GT-R
2007_Skyline GT-R
2007__Skyline GT-R
2007___Skyline GT-R