NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

H ιστορία του Nissan Skyline GT-R σε εικόνες

1999_skyline-gt-r

Το Skyline GT-R είναι ένα από τα διασημότερα μοντέλα υψηλών επιδόσεων που παραδόξως κατάφερε να γίνει γνωστό μέσα από αγώνες drift και βιντεοπαιχνίδια καθώς η διάθεση του είχε περιοριστεί στην Ιαπωνία και την Αυστραλία…

  • Η πρώτη γενιά GT-R Skyline παράχθηκε την περίοδο 1969-1972 ενώ η δεύτερη την περίοδο 1972-1977. Μετά από απουσία 16 ετών η Nissan επέστρεψε με το Skyline R32 που πρωταγωνίστησε στους δρόμους και στις πίστες (κυρίως στην Ιαπωνία και στην Αυστραλία).
  • Το Skyline R33 (1995-1998) ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής που «γύρισε» το διάσημο Nurburgring σε λιγότερο από 8 λεπτά της ώρας. Αποτέλεσε το καμάρι της Nissan και πρόβαλλε διάφορες τεχνολογίες της εταιρίας όπως το σύστημα τετρακίνησης ATTESA-ETS και την ενεργητική τετραδιεύθυνση Super-HICAS.
  • Η παραγωγή του Skyline τερματίστηκε το 2002 με το R34 (1999-2002). Το Skyline GT-R κατασκευάζονταν αποκλειστικά στην Ιαπωνία και η μοναδική του επίσημη εξαγωγή ήταν στην Αυστραλία. Το 2007 η Nissan ανακοίνωσε την παραγωγή του πρώτου «παγκόσμιου» GT-R που θα διαχώριζε την πορεία του από τα Skyline του παρελθόντος.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!