Τέλος το KERS από την Formula 1 για φέτος παρόλο που πέρυσι οι ομάδες επένδυσαν εκατομμύρια για την εξέλιξη του. Μια από αυτές είναι και η Ferrari που σκέφτηκε το εξής απλό: τόσα λεφτά να πάνε χαμένα; Ε, και; Ας βγάλουμε μία υβριδική 599 και να την βαπτίσουμε HY-KERS!
- Μου φαίνεται πως το παράκαναν φέτος με τα υβριδικά (όπως λέει και ο Komitis), ακόμη και παραδοσιακοί κατασκευαστές μοντέλων υψηλών επιδόσεων παρουσίασαν εκδόσεις με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες. Τι νόημα μπορεί να έχει; Το μάρκετινγκ κάτι θα ξέρει…
- Η 599 HY-KERS βασίζεται στην GTB Fiorano. Στην περίπτωση του υβριδικού ο V12 κινητήρας ξεκουράζεται ενίοτε από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 100 ίππων που ζυγίζει 40 κιλά και αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου-ιόντων. Η υβριδική Ferrari μπορεί να ξεκινήσει από στάση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα χωρίς οι Ιταλοί να λένε για πόση απόσταση.
- Η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει ακόμη περισσότερα στοιχεία αλλά εικάζεται πως ο δακτυλιοειδούς ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους δύο συμπλέκτες της μετάδοσης. Αναμένουμε περισσότερα…